VegarVS Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Veldig bra Jeg må gjøre det samme tenker jeg.. Da trenger du litt spesialverktøy men veldig grei jobb. BMW forhandler kan skaffe verkstedhåndbok:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 En dor til å låse svinghjulet, da står stemplene riktig. Du må også ha ett som låser kammen i riktig posisjon. Du må også ha ett måleapparat for å kunne sjekke riktig stramming av reima:) Bolten til kammen er forøvrig torx. Mener det var 14 pipe:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 Alle polyfòringer hentes i kveld, så er bare å begynne å skru igjen
VegarVS Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Yummy!! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Her er hele dritten nede. Klippa bremserør+ slanger + håndbrekkwire! Så alt blir nytt. Var farlig rust på noen av rørene. Vi er ferdige med alle 5 fóringene i traversen, bilde kommer i morgen! Sent from my Ifaun using Tapatalk
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Godt du har pågangsmot Vegar, her hadde jeg kapitulert og ringt nærmeste verksted Bra E30en også får litt stell, må taes vare på disse også Det "renner" inn nye Porscher hos dere om dagen ser jeg, med tanke på Cayenna i bakgrunnen med råe hjulkapsler Det liker vi
VegarVS Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Godt du har pågangsmot Vegar, her hadde jeg kapitulert og ringt nærmeste verksted Bra E30en også får litt stell, må taes vare på disse også Det "renner" inn nye Porscher hos dere om dagen ser jeg, med tanke på Cayenna i bakgrunnen med råe hjulkapsler Det liker vi Får heldigvis kjempe god hjelp av en ung og nyutdannet kollega Ja, det kommer flere og flere.. legg merke til den lille atvn! den kjører jeg til å fra jobb nå som denna henger i lufta
VegarVS Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Ferdig med fóringer:) bare nye bremseskjold+band! Toppen av gamle foringa.. Trenger litt mere jobb så er den ute! Håper jeg.. Sent from my Ifaun using Tapatalk
diohrvik Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Gode foringer det der:) Men du trenger ikke akkurat noe spes. Verktøy for å bytte kam, om du er litt kreativ:p Anngående biten som står igjenn, bare å finne frem hammern, og meisel/dor etc, og hamre i fillebiter
VegarVS Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Gode foringer det der:)Men du trenger ikke akkurat noe spes. Verktøy for å bytte kam, om du er litt kreativ:p Anngående biten som står igjenn, bare å finne frem hammern, og meisel/dor etc, og hamre i fillebiter Nei, men det blir veldig mye lettere ;D Jada, banker, sager og herjer!
Pernezz Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Godt å se at bakstillinga snart er på vei opp igjen
VegarVS Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Godt å se at bakstillinga snart er på vei opp igjen hehe, jada, kommer sammen igjen.. med litt banning å steiking
Pernezz Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Godt å se at bakstillinga snart er på vei opp igjen hehe, jada, kommer sammen igjen.. med litt banning å steiking Ja, det er en kjip jobb når det står på, men du kommer ikke til å angre senere når du er er ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå