Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morro med amcar og :) Har en 70' camaro rs med BB her :)

Tøft! gav 21.000 for denna.. skal se om ikke jeg kan få tatt litt bedre bilder å få lagt ut. :)

Skrevet

De er faktisk veldig kule disse Dartene, er vel rekkesekser i denne ? Var faktisk veldig populære som Politibil i Oslo på slutten av 60 og begynnelsen av 70 tallet :) Original og fin ser den ut som, til og med tidsriktige hjulkapsler er tøft 8)

Skrevet

De er faktisk veldig kule disse Dartene, er vel rekkesekser i denne ? Var faktisk veldig populære som Politibil i Oslo på slutten av 60 og begynnelsen av 70 tallet :) Original og fin ser den ut som, til og med tidsriktige hjulkapsler er tøft :cool:

Er Slant six i denna ja :) denna var gått som taxi i fra 1970-> 1974 i mandal.

Etter dette kjøpte en kar den, som bodde i Lyngdal, og hadde den fram til han døde nå i sommer. han jeg kjøpte den av hadde den kun en mnd :)

Skrevet

Ja var nok det, regner med dette blir en fin cruse bil til sommeren.

Er noe egent med en god gammel Amcar.

hehe ;) ja er fin cruisebil! :)  blir å kjøre den litt, før vi setter bort bila våre til lagring :) Amcar har jo alltid vært drømmen, så syntes dette var ett godt utgangspunkt :)

Skrevet

Kul bil.

Når jeg ser sånne biler,tenker jeg på politibiler i filmer fra 70 tallet osv noe som er skamtøft.

Ja Vegar,med denne må jo du bli e34 klanen fra Agders svar på Buford T Justice.(Smokey and the bandit ) :)

Skrevet

Er Slant six i denna ja :) denna var gått som taxi i fra 1970-> 1974 i mandal.

Etter dette kjøpte en kar den, som bodde i Lyngdal, og hadde den fram til han døde nå i sommer. han jeg kjøpte den av hadde den kun en mnd :)

Ja både Dart og søstermodellen Valiant var populære som Taxi i Norge, de fleste Dartene i Norge med Slant six er faktisk solgt nye her. Man fikk dem jo med ett knipe forskjellige V8ere også men noe av sjarmen med denne er jo at den er original med rekkesekseren, er det 170 cid eller 195 cid motoren som sitter i denne? Så deg dure avgårde på Stoa tidligere i dag ;)

Amcar er kjempe gøy, holdt i sommer på å kjøpe er gørr strøken 1979 Chevy Malibu (amerikansk 240 ;) ), men trooor nok jeg heller ville hatt en E12 eller E28 som bruksveteran. Blir nok heller amcar på meg i form av en svær satan av en SUV, Suburban eller noe. Har så lyst på en slik :D

Skrevet

Ja både Dart og søstermodellen Valiant var populære som Taxi i Norge, de fleste Dartene i Norge med Slant six er faktisk solgt nye her. Man fikk dem jo med ett knipe forskjellige V8ere også men noe av sjarmen med denne er jo at den er original med rekkesekseren, er det 170 cid eller 195 cid motoren som sitter i denne? Så deg dure avgårde på Stoa tidligere i dag ;)

Amcar er kjempe gøy, holdt i sommer på å kjøpe er gørr strøken 1979 Chevy Malibu (amerikansk 240 ;) ), men trooor nok jeg heller ville hatt en E12 eller E28 som bruksveteran. Blir nok heller amcar på meg i form av en svær satan av en SUV, Suburban eller noe. Har så lyst på en slik :D

Er en 225 faktisk mener jeg på!

Er en kompis som låner den i helga da jeg er på

Hyttetur:) han har en 66 modell som venter å komme på veien:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Skrevet

Er en 225 faktisk mener jeg på!

Er en kompis som låner den i helga da jeg er på

Hyttetur:) han har en 66 modell som venter å komme på veien:)

Åja, største sekseren da :) Da bør den jo fint følge moderene trafikk ;)

Skrevet

Liten gladmelding ang E30`n!

har nå stått stille siden forrige fredag, og inatt var første ordentlige frostnatta. starta den opp idag å kjørte til jobb. uten noe form for fjusk! deilig å vite til glatta kommer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...