Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten hemmelighet må ut i det åpne.

Jeg monterte ekstra ryggelys i høst, ettersom jeg har en veldig mørk parkeringsplass.. De er heldigvis veldig diskrete og sees kun om man bøyer seg ned..

Postet bilde

KAPOW!

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Skrevet

Fikk montert ett bra xenonkit i fulltlyset på e34'n igår. Endelig ett bra fulltlys. Gleder meg til snøen kommer, da vil det nok lyse veldig bra opp;)

Postet bilde

Skrevet

har sitti i stolen i en time halvannen og sett på fra side 1, utrolig deilig e30, alt jeg kunne noengang ønsket meg som bil! hadde en e34 i samme farge men som desverre var spist opp av rust, ta vare på e34'n.. pen bil altså :) veldig morsomt å se på alt fra skruing styling osv, er nybegynner i skruing så gøy å fått med seg mye nytting:) følger med videre ;)

Skrevet

har sitti i stolen i en time halvannen og sett på fra side 1, utrolig deilig e30, alt jeg kunne noengang ønsket meg som bil! hadde en e34 i samme farge men som desverre var spist opp av rust, ta vare på e34'n.. pen bil altså :) veldig morsomt å se på alt fra skruing styling osv, er nybegynner i skruing så gøy å fått med seg mye nytting:) følger med videre ;)

Hei! Det var virkelig hyggelige ord! e34 skal forhåpentligvis få seg en rustjobb i alle dører å få lakk på seg inkludert kanaler:)

E30'n blei ett større prosjekt enn først planlagt, men har lært sykt mye på

Å ha den! Eneste som mangler er at BT godtar det siste målebrevet jeg mailet de idag, å fikse bensinlekasjen ved påfyllingsrør inn til tanken.

Når dette er i boks så skal den selge, da jeg har bruk for ny bil, type Transporter. Kommer nok til å savne den, men føler at jeg har reddet den fra å bli spiker:)

Skrevet

Fikk svar fra BT idag etter jeg sendte inn nytt målebrev!

Skal opp å levere Del 2 av vognkort idag, så skal de sende inn vedtaket!:)

WOOOHOOOOO! :D

Skrevet

Vaska godbilen idag :D første gang meg vaskehanske fra Meguiars.

Kjempefornøyd!:)

Postet bilde

Skitten tøs.

Postet bilde

Postet bilde

Rakk å bli litt støv på bilen før jeg kom hjem, men så ren som den kan få blitt etter den lille turen fra vaskehallen:)

Skrevet

Da reiste min kjære godbil. Var verre en forventet å selge den..

Virka til å være en grei ung kar som kjøpte den å ville ta vare på den videre:)

2 siste bildene :)

Postet bilde

Postet bilde

Skrevet

Jeg kan vel si gratulerer med salg, gikk jo brutalt og fort! Selv om det ikke er kjekt å selge en bil man er blitt glad i! :) 

Flotte biler begge to hvertfall, godt du beholder en av dem :D

Skrevet

Fett med E34 :D Og trist med E30'en :(

takker! ja var trist!

Jeg kan vel si gratulerer med salg, gikk jo brutalt og fort! Selv om det ikke er kjekt å selge en bil man er blitt glad i! :)

Flotte biler begge to hvertfall, godt du beholder en av dem :D

E34 er en kjempegod familiebil, så den beholder vi enda en god stund! følte meg egentlig litt ferdig med e30`n etter senkesettet ble godkjent og den ble Eu godkjent, men trist uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...