VegarVS Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Slikt småplukk er jo bare greit å stå med Det er det! Den driveren i døra får jeg ikke til selv, å iom at tilgjengeligheten på ekspertise er stor så var det greit å gjøre det slik denne gangen:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Begynte på bunnpannepakning igår, men oppdaget at det var en mye større jobb en planlagt, og forventet! Fikk tettet det med flytende pakning der det lakk og skrudde til igjen. Ser ut til at det er tett nå. Blir å ta den jobben på sikt! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 blir snart en eu kontroll på denne vogna. men fristelsen for å fornye bil er der hos både meg å fruen, så mye mulig der er en ny bil på plass i løpet av noen mnd. må bare se an økonomien litt noen mnd da den har forandret seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 Da er det avgjort! Bilen blir lagt for salg i løpet av helga, men om noen kjenner noen som kunne tenke seg den, er det bare å sende meg en PM overtar nye vogna neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 hva har du gått til innkjøp av denne gangen da? VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Lykke til med salg av fin bil. Håper neste eier passer på den og beholder den sånn som du har gjort. VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Tzunami :Jeg har kjøpt E91 07 320dat. holder på med full shine av den nå idag, å så får jeg den hjem til mandag tenker jeg Sveigis: takker for det! det håper virkelig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Da ligger den ute på finn.no. Håper dette går fort og smertefritt(dog vil der være ett savn.. ) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50850201&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Bilen skal på EU kontroll i morgen tidlig. Krysser fingrene. Bilen er holdt av til en hyggelig og ivrig kar fra Lillehammer, fram til fredag. Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Etter en liten skrujobb igår kveld, er da E34n godkjent og god for 2 nye år på veien Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 solgt.. til en ivrig ung kar, med en far som skulle holde han i øra dersom han begynte å gjøre for mye tull med den godt å få ett bra salg, trist å selge en så god bil! OVEROGUT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 gratulerer og kondolerer! hva blir neste bil nå? VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 gratulerer og kondolerer! hva blir neste bil nå? se i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Gratulerer med salg, får håpe denne ikke ender opp som raggarbil da VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå