2000Touring Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Bare til info. Dette er noe som har irritert meg lenge at det ikke har gått an å søke på delenummer på GS - for å få sammenlignet pris. Når de nå har kommet med nye nettsider så er det mulig å søke på delenummer om man går på handlekurven, legg til, og legge inn komprimert delenummer(uten mellomrom) Da går det seriøs an å sammenligne priser på Koed, Scmiedmann og GS - og da bør de dårligste i klassen skjerpe seg!(dvs den med høyest pris) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Dette har jeg savnet lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Endelig! Helt latterlig at de ikke har hatt dette før, men er nok for litt "spesielt interreserte" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Endelig! Helt latterlig at de ikke har hatt dette før, men er nok for litt "spesielt interreserte" Tja... Kanskje det er det. Kjøper du deler til bilen din på første og beste sted uten å sjekke pris andre steder? Jeg har spart mange 10-tusener på å sjekke priser i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Flott, da kan jeg også vurdere å sjekke priser hos GS. Har virkelig savnet denne funksjonen. Så forøvrig at Koed sine nye sider nærmer seg ferdigstillelse, så får vi håpe det skjer på denne siden av jul og at de fungerer skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Endelig! Helt latterlig at de ikke har hatt dette før, men er nok for litt "spesielt interreserte" Tja... Kanskje det er det. Kjøper du deler til bilen din på første og beste sted uten å sjekke pris andre steder? Jeg har spart mange 10-tusener på å sjekke priser i hvert fall. Sjekker alltid pris selv og veiet det opp mot ventetid, men er mange som ikke tenker på det evt ikke har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Lønner seg også å sjekke pris hos nærmeste Bmw forhandler,har opplevd at de kan være billigere enn Bmw sin online butikk(GS)noe som er litt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 For dem som er opptatt av pris og har mulighet til å vente et par uker på levering, sjekk ut denne siden. Jeg har handlet med dem i et par år, og de er alltid betydelig billigere enn noen av de andre som er nevnt her. Dette er originaldeler. Du må opprette profil med levering Norge, da trekkes den tyske momsen ifra. http://www.genuine-parts.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Er det mulighet for å søke på delenummer og slikt, eller er det snakk om "vanlige" slitedeler og slike ting? Uansett, takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Delnummer finner du i realoem. lim det rett inn i feltet "search partnr" og trykk GO. Dette er originaldeler, de skaffer alt det som er tilgjengelig fra BMW såfremt det ikke er utgått. http://eshop.original-teile.de/index.ph ... art〈=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Halleluja! Var på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Delnummer finner du i realoem. lim det rett inn i feltet "search partnr" og trykk GO.Dette er originaldeler, de skaffer alt det som er tilgjengelig fra BMW såfremt det ikke er utgått. http://eshop.original-teile.de/index.ph ... art〈=1 Flott. Relativt dyr frakt ser jeg, men om man bestiller endel ser jeg at det absolutt kan lønne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Velg den rimeligste frakten (28 eur, hvis under 10 kg). Du har valget når du lager ordren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Av en eller annen grunn havner frakten på €78 når jeg velger den. Ser den egentlig skal være €28 på beskrivelsen, så forstår ikke helt det der. Edit: ser ut som om minstebeløpet på €50 gjelder en enkel vare, ikke totalprisen av det man skal handle. La til en dyr ting, og da kom det på €28. Edit 2: La til en annen vare som kostet rett over €50 nå (samt fjernet den forrige), da gikk fraktprisen opp til €78 igjen. Kan ikke si jeg forstod så mye av det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Dette har jeg kunnet gjort lenge Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå