LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hei! Jeg snuser litt på z3´er for tiden og syns den amerikanse versjonen som står i Oslo ser interessant ut. Er det noen som kjenner til denne bilen evt. har noen erfaring med z3? Fordeler og ulemper? Vurderer også z4, men den er dobbel så dyr.. Annonse på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38953591 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Mange vil nok fnyse av at det er en amerikansk M-bil, men bilen blir jo ikke noe dårligere for det. Den kan naturligvis ikke sammenlignes helt med en europeisk utgave når det kommer til motoriseringen, men så lenge man aksepterer det har man jo en relativt billig bil i forhold til den europeiske varianten. Ser forøvrig at de har byttet speedometer til KM/H-visning, noe som er vel og bra, men de kunne funnet et uten "roadster" i turtelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Enig der.. Det er jo tross alt mer trøkk i denne enn 2,8l antar jeg? Men selvsagt hadde det vært kjekt å ha en europeisk modell. Har du noe kjennskap til denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Jeg har nok dessverre ikke det. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Fått litt øynene opp for z3 coupe'n selv, hadde vært gøy som banebil tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Tror det hadde vært gøy hele tiden Vil ha noe lekent før det blir stasjonsvogn -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Ikke diss stasjonsvogn a men ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Hehe sorry! Lurer også på om jeg skal hente denne: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ml?lang=en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Den var jo på ingen måte feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Kan skrive under på at Z4 Coupe er GØY! Begynner å bli billigere nå ja.... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Første jeg tenkte var at den ser veldig slitt ut innvendig til å være kun gått 40.000km (sidestøtte førersete og rattkule). Og så innbiller jeg meg at dette er en tungsolgt bil ved et evt. salg igjen senere.. Likte bedre den blå Z4'en du linket til her. Syns 3.0si er sprek til å ha 265hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Har slått fra meg z3'en. Z4'en skal på tilstandssjekk i løpet av noen dager. Om alt er bra, blir den hentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Oj, såpass ja! det kan man like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Kjekk farge på den Z4en. Men to ting jeg reagerte litt på. Bilen er for salg hos en lakkbutikk/verksted ser det ut til. Sjekk opp om den er hellakkert etter en skade. Står også i teksten at det er skraper høyre side bak. Be om bilder. Ellers så det jo greit ut. Den har jo de to tingene en slik bil MÅ ha; manuell kasse og sportseter Til slutt; ser og høres det ut som et bra kjøp? FÅ HJEM! Du vil få deg et skikkelig artig leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Er en bekjent som driver med import som skal hente den i så fall, han har stålkontroll. Det er en ripe bak på bilen som gjør at den er så billig som den er, men det kan lett fikses for noen lapper. Bilen ser ellers veldig bra ut! Så det er ikke umulig at denne kommer på skilter i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå