LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Hei! Jeg snuser litt pÄ z3Žer for tiden og syns den amerikanse versjonen som stÄr i Oslo ser interessant ut. Er det noen som kjenner til denne bilen evt. har noen erfaring med z3? Fordeler og ulemper? Vurderer ogsÄ z4, men den er dobbel sÄ dyr.. Annonse pÄ finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38953591
awt Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Mange vil nok fnyse av at det er en amerikansk M-bil, men bilen blir jo ikke noe dÄrligere for det. Den kan naturligvis ikke sammenlignes helt med en europeisk utgave nÄr det kommer til motoriseringen, men sÄ lenge man aksepterer det har man jo en relativt billig bil i forhold til den europeiske varianten. Ser forÞvrig at de har byttet speedometer til KM/H-visning, noe som er vel og bra, men de kunne funnet et uten "roadster" i turtelleren.
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Enig der.. Det er jo tross alt mer trĂžkk i denne enn 2,8l antar jeg? Men selvsagt hadde det vĂŠrt kjekt Ă„ ha en europeisk modell. Har du noe kjennskap til denne bilen?
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 FÄtt litt Þynene opp for z3 coupe'n selv, hadde vÊrt gÞy som banebil tror jeg
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Tror det hadde vĂŠrt gĂžy hele tiden Vil ha noe lekent fĂžr det blir stasjonsvogn -.-
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Hehe sorry! Lurer ogsÄ pÄ om jeg skal hente denne: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ml?lang=en
StigJ Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Kan skrive under pĂ„ at Z4 Coupe er GĂY! Begynner Ă„ bli billigere nĂ„ ja.... :S
Frode D Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 FÞrste jeg tenkte var at den ser veldig slitt ut innvendig til Ä vÊre kun gÄtt 40.000km (sidestÞtte fÞrersete og rattkule). Og sÄ innbiller jeg meg at dette er en tungsolgt bil ved et evt. salg igjen senere.. Likte bedre den blÄ Z4'en du linket til her. Syns 3.0si er sprek til Ä ha 265hk!
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Har slÄtt fra meg z3'en. Z4'en skal pÄ tilstandssjekk i lÞpet av noen dager. Om alt er bra, blir den hentet
StigJ Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Kjekk farge pÄ den Z4en. Men to ting jeg reagerte litt pÄ. Bilen er for salg hos en lakkbutikk/verksted ser det ut til. Sjekk opp om den er hellakkert etter en skade. StÄr ogsÄ i teksten at det er skraper hÞyre side bak. Be om bilder. Ellers sÄ det jo greit ut. Den har jo de to tingene en slik bil Mà ha; manuell kasse og sportseter Til slutt; ser og hÞres det ut som et bra kjÞp? Fà HJEM! Du vil fÄ deg et skikkelig artig leketÞy
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Er en bekjent som driver med import som skal hente den i sÄ fall, han har stÄlkontroll. Det er en ripe bak pÄ bilen som gjÞr at den er sÄ billig som den er, men det kan lett fikses for noen lapper. Bilen ser ellers veldig bra ut! SÄ det er ikke umulig at denne kommer pÄ skilter i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ