Lennyzcoupe Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Her er lippen til deg Lasse http://www.eurotuningshop.com/produkt/z4-e85--e86/front-splitter-bmw-z4-e85--e86-after-facelifting-for-standard-bumper.html Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Grazi amgo! Blir nok en slik etterhvert Tenker å kline på lyktefolien fremme nå, så det kommer noen bilder ila noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Slutt å vas med lipper og folie. Få deg nå heller noen verdige felger til den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Jeg har felger Stig, jeg har bare ikke fått de på enda Siden du nevner folie: Fikk kjempegod hjelp av Thomas (med rød e91) med foliering av frontlykter, grøftelys og refleksene på siden av frontfangeren. Jeg syns dette ble STEINBRA! Bilen er litt mer identitet nå og er etter min mening mye råere. Nå mangler det bare å få på sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Hvilken folie er det? Håper ikke det er den lyseste til LaminX. Og hvorfor står ikke felgene på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Det er faktisk Biltema sin "røykfargede" folie Jeg har ikke fått på sommerdekk enda faktisk hehe.. Det er jo ikke noe stress, men man skal liksom få det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Ble jo bra det der! Kjekt at du fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Se der ja. Så knall bra ut! Ja, den ble mye sintere! Kommer du oppover til Os om ca halvannen uke å hjelper meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Her har du de bildene jeg tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Ble slettes ikke dumt det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Takk skal du ha Thomas! Ble slettes ikke dumt det der! Gracias amigo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 _ENDELIG_ har jeg fått på sommerhjul! Etter masing og gnåling fra diverse, tok jeg meg selv i nakken, og kjøpte noen nye sommerlefser. Jeg fikk med originale BBS-felger som i seg selv er helt grei (8" forran 8,5" bak), så da klinte jeg til på noen Vredestein-dekk. Det blir spennende å se hvor gode de er Tok et kjapt bilde etter at hjulene var kommet på, men kan sikkert ta noen bedre seinere. Vad tycker ni? EDIT: Én ting er vertfall sikkert, bilen må senkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Ble bra det! Fargen på felgene passer bra med toningen av lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Takk for det Frode! Ja det var det jeg også tenkte. Blir litt shadowline stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Og nå kommer partypooperen. Hvorfor i alle dager har du "sinnsykt" dekkstrekk bak og ikke fremme???? Kjører du samme dim fremme og bak? Dette kan reddes av to ting. H&R og spacere Ellers så det goood ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå