LasseEllingsen Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Har jeg sinnsykt dekkstrekk bak? Tror jeg må sjekke hva jeg har fått på, husker ikke i farten Men H&R kommer Men hvorfor skal jeg space? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Sinnsyk strekk kan du vel ikke si at det er.. Synes det så bra ut jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Hehe. Så nå i alle fall sånn ut. Se mye penere ut med spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 225/40 har jeg bådde forran og bak, så siden det er 8,5" bak og 8" forran så vil det jo i teorien være mer strekk bak Men ja, jeg syns dette ble bra! Tror det gjør seg enda mer når bilen blir litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Har det på mine 18" også.. De er også 8 og 8,5" Ser veldig bra ut det Kommer til å bli bra med senk ja.. Mangler liksom det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Hehe, tror det kan bli prikken over i´en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Hvorfor gikk du ikke for 255/35 bak som er originalt på de felgene? Men for all del. Helheten gudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Vet ikke.. De jeg handlet hos, tok bare på 225/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Hmm.... De du handlet hos burde kanskje tatt seg et kurs? Menmen. Funker nok greit uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Funker nok greit uansett Nei, det fungerer mye bedre, brede bakdekk er tullball for kjøringens del. Men det ser ape ut. Fin vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Møtte deg på vei ned mot Skjoldskiftet idag, såg sint ut med film på frontlyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Møtte deg på vei ned mot Skjoldskiftet idag, såg sint ut med film på frontlyktene! Ja jeg så deg! Grom den nye trallen din! Jeg snudde oppi gaten og prøvde å kjøre etter, men tok deg ikke igjen. Kjørte du mot motorveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Ja jeg så deg! Grom den nye trallen din! Jeg snudde oppi gaten og prøvde å kjøre etter, men tok deg ikke igjen. Kjørte du mot motorveien? Er meget fornøyd. Kjørte ned på motorveien ja, skulle på kino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Du har en lekker bil her altså Lasse! Nå ble det endringer i planene mine, men store muligheter for en Z4 senere en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Du har en lekker bil her altså Lasse!Nå ble det endringer i planene mine, men store muligheter for en Z4 senere en gang Takk for det Tzunamis! Joiner du ikke zeed-gjengen? Hehe Hvilke planer har du da? Har du prøvd/sittet på i en z4? Tror nok at planene dine hadde blitt endret igjen, om du hadde gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå