Gå til innhold

Ellingsen sin BMW Z4 Coupé - til salgs

Anbefalte innlegg

• 2 months later...

Den linken der viser faktisk alle overnevnte biler; min, Lenny og tidligere SV90 sin :lol:

Som dere ser i annonsen vurderes bilen solgt. Det er en FANTASTISK rå bil men dessverre noe upraktisk. Hadde vi hatt en bil til, hadde vi garantert beholdt den, men jeg har faktisk litt lyst på en a6 stasjonsvogn  :stupid:

Har fått låne en i dag som jeg skal prøve. Så langt er det dritkjedelig å kjøre, så jeg tror nok ikke det blir noe salg. Men jeg har kjøpt to mnd. på finn, så får jeg 370 for den selger jeg, om ikke beholder jeg den  :bounce:  :beer:  Så får vi se Stig hvor mange z4´er det blir på forumet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken der viser faktisk alle overnevnte biler; min, Lenny og tidligere SV90 sin :lol:

Derfor jeg posta den  :beer:​ 

Ser den at hvis dere kun har Z4en at den blir litt i det mer upraktiske laget ja. Jeg hadde heller ikke hatt min som den eneste bilen.

Du kunne ikke funnet på noe litt mer spenstig enn en A6 da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg Forester, så skal jeg gi deg knallpris, frakter den til deg om du vil også! :P

Neida, behold Z4'n du ;) du må bare overbevise deg selv om at den er praktisk nok! ;) selv kjører jeg BRZ som er enda mer upraktisk, men du får presset inn 4 hjul om du legger ned baksetet, du klarer å presse 4 karer inn i bilen om man måå, og det er sørenmeg isofix i baksetet, og da har den plutselig blitt veldig praktisk ;)

Så nå er det bare å ramse opp alt det praktiske om z4'n din Lasse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...