LasseEllingsen Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 I dag fikk bilen seg en god runde polering. Knipset et par bilder i fineværet Stolt eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Vurderes solgt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44330430 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Selge allerede? Hehe. For dyr kone? Noe annet i kikkerten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Dere går fort lei ser jeg Både du og Lenny selger, og SV90 som allerede har solgt sin. Da blir det bare meg igjen da igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Kjedelig at du selger da. Lennart selger vel kun pga at han er i militæret nå, og ikke får brukt bilen noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ja har sett dette her. Men er det noe grunn for å selge da? Blir jo ekstra kjekke helgepermer da Har ikke kjørt mer enn maks 4000km selv i år. Hmm..... http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL/MAKE=749&sort=0&CAR_MODEL/MODEL=7683&BODY_TYPE=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Den linken der viser faktisk alle overnevnte biler; min, Lenny og tidligere SV90 sin Som dere ser i annonsen vurderes bilen solgt. Det er en FANTASTISK rå bil men dessverre noe upraktisk. Hadde vi hatt en bil til, hadde vi garantert beholdt den, men jeg har faktisk litt lyst på en a6 stasjonsvogn Har fått låne en i dag som jeg skal prøve. Så langt er det dritkjedelig å kjøre, så jeg tror nok ikke det blir noe salg. Men jeg har kjøpt to mnd. på finn, så får jeg 370 for den selger jeg, om ikke beholder jeg den Så får vi se Stig hvor mange z4´er det blir på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Den linken der viser faktisk alle overnevnte biler; min, Lenny og tidligere SV90 sin Derfor jeg posta den Ser den at hvis dere kun har Z4en at den blir litt i det mer upraktiske laget ja. Jeg hadde heller ikke hatt min som den eneste bilen. Du kunne ikke funnet på noe litt mer spenstig enn en A6 da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Kjøp deg Forester, så skal jeg gi deg knallpris, frakter den til deg om du vil også! Neida, behold Z4'n du du må bare overbevise deg selv om at den er praktisk nok! selv kjører jeg BRZ som er enda mer upraktisk, men du får presset inn 4 hjul om du legger ned baksetet, du klarer å presse 4 karer inn i bilen om man måå, og det er sørenmeg isofix i baksetet, og da har den plutselig blitt veldig praktisk Så nå er det bare å ramse opp alt det praktiske om z4'n din Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hehe, må faktisk si at a6 frister litt for det er en god bil, men skal prøve e61 i dag Dog har jeg ikke kjørt Z´en siden i går, så jeg skal ta meg en liten cruising i kveld, og da blir vel bilen å beholde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Vet du om en mørkegrå Z4 i Bergen? (Hadde BS skilter) Samme karosseri som din. Lå bak den i morgenrushet på danmarksplass i dag. Lurte på om det kanskje var en her inne. Så veldig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Lenny sin kanskje? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44038221 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hehe. Nei, den er litt for lys farge og feil skilt. Men da spiller det ingen trille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Til salgs: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46792603&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 BILLIG!! Men sånn bare et lite tips. Dropp alle bildene med vinterhjulene. Bilen ser utrolig kjip ut med dem i forhold til med sommerhjulene.... Haug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå