Gå til innhold

Ellingsen sin BMW Z4 Coupé - til salgs

Anbefalte innlegg

Så det var du som spurte ja? Haha han som jeg gjorde handelen skjønte ingenting i dag da du(?) spurte om det var min bil! Haha.. Jobber du på handz on?

Haha ja, tenkte meg at det måtte være din bil :lol:

Jobber på Handz On ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! ;) Grattis med tøff bil! :D

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Takk for det sjef! :)

Ja nå koser du deg nok :) Angrer ikke altså? :P

Og så har du fått på passende skilt. :)

Du skulle bare visst! Smilte fra øre til øre da jeg kjørte fra forhandler. Voldsomt med oppsikt denne lille blå vekker :P haha.. Fikk velge mellom SV og ZZ, så da var ikke valget vanskelig! Er jo litt stilig med ZZ på denne 8)

Tok noen fæle iPhone-bilder i garasjen i sted, da det var mørkt ute..

txfk8fmfwebpe9hl0lhz.jpg

qvsyh5t5zvxqh6khjsos.jpg

wemw8msjra20etjubh9n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Nei har ikke det enda. Jeg trodde at sommerfelgene var kantkjørt, men det viste seg at det var den ene vinterfelgen det var en bonk i. Så sommerfelgene er helt fine. Nå er det ikke de tøffeste, men de er helt grei i første omgang. Så jeg tror ikke det blir nye felger med det første ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger klistret på veien, bra med juice i alle girene og god respons i både ratt og pedaler. Det er ikke som natt og dag en gang i forskjell. Jeg vet ikke hva jeg skal sammenligne det med.. Det er som å vokse opp i somalia med sult, krig og elendighet til å bli sjeik i Dubai med palass, mat på bordet og velstand hehe :P Er så fornøyd ^^

ZZ 44444 hadde ikke vært feil i det hele tatt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger klistret på veien, bra med juice i alle girene og god respons i både ratt og pedaler. Det er ikke som natt og dag en gang i forskjell. Jeg vet ikke hva jeg skal sammenligne det med.. Det er som å vokse opp i somalia med sult, krig og elendighet til å bli sjeik i Dubai med palass, mat på bordet og velstand hehe :P Er så fornøyd ^^

Hahahaa! Fantastisk sammenligning! :mrgreen::applause: Nydelig i den fargen også Lasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bra sammenligning :D fint du er fornøyd med bilen hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det må vi vel få til! Blir nok noen treff over fjellet i løpet av året. Skal du på GS-treffet?

Høres bra ut! :D Landstreffet på Lillehammer, også? ;) Skal selvsagt på GS-treffet, og tenker jeg kjører returen derfra via Bergen og Stavanger, der jeg faktisk aldri har vært før! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bilen din er brukt i denne annonsen!!!

https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36960969

Han kan ikke spesielt mye om Z4 ivertfall :D

Han skriver:

-Ett motor alternativ: Det er to :)

-E46 M3 komponenter som drivverk, diff, seter og ratt: Nei

-Bilen har separate grenrør: ??

-Full skinn: ikke på noen av bildene

-Justerbar topphastighet sperre:??

-BMW Hifi Logic7: finnes ikke i Z4

Det er bra han tar forbehold om feil i annonsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...