Gå til innhold

Min E46 M3, Spa dag S13


 Share

Anbefalte innlegg

Er det mine gamle blinklys som står på? :D

Denne bilen har ett ønske om en skikkelig motorvask tror jeg :-) Skulle sett mitt motorrom, da hadde du marsjert rett ut og tatt med deg detailerkost, såpe, bøtte med varmvann og litt tolmodighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dine gamle blinklys ja :)

Siden det var så mye syt og klaging her, tok jeg og vaska bilen skikkelig.

Først avfetting, så skumvask, vaskehanske på skumvask, tørking, gått over hele bilen med detailerspray, tatt døråpninger og bagasjeromsåpning, motorvask!

Skal rense og behandle interiøret en gang jeg ser at jeg har tid til det da det går en stund å gjøre det.. :P

ooraakccwo9iq7wu0cnu.jpg

arbt4y8un9hve9cox8vj.jpg

jel666ng7ujrw0wbgb1l.jpg

yoi19v1hkiea4jrmx5am.jpg

m4sbpmxsl7nk55e8z5fy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine ja, men de sitter jo midt under bilen 8) Men det blir jo veldig stas og få på sommerfelger da :D

Har jo noen hamannhjul som hadde fylt ut heeele hjulkassa bak :lol:

Hehe, det har du forsåvidt rett i, hadde ikke skadet med spacere :P

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med sommerhjul, fulgte med org 19" M3 felger i ok stand, men vet ikke om jeg kanskje må kjøpe noe annet.. :roll:

Det er sjarmerende med de 17"felgene du har på nå. Jeg sladda selv rundt med disse i vintersesongen. Får lyst på e46 m3 når jeg leser tråden din. Snertne biler med sjarm.

Utrolig gøy bil ja, det stod mellom denne og en 996 innenfor samme prisklasse. Jeg angrer ikke på at det ble M3 :)

Tar meg selv med å kjøre med vinduet nede (selv om det er svinkaldt ute) kun for å høre lyden :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg en liten arbeidsøkt igår på gobilen :)

Bytta låselasse i førerdør pga fikk plutselig problemer både med å åpne å lukke døra ("litt" irriterende)

Renset og behandlet passasjerstol (hadde ikke tid til hele interiøret)

LED i skiltlys bak

Klistra på ett par Nürburgring klistremerker (har ikke vært der, men klistremerkene var kule så de blir værende) :)

Stickers:

x15l5rusfcu046brpqau.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige komentarer:)

Sadik er en kjempefyr ja, meget trivelig og ryddig kjøp:)

Vi får se om det blir ringtur i år, men denne bilen skal iallefall på ringen en tur før jeg selger den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...