Kennethe34 Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Er det 30/20 senk på de fjørene dine? Veldig pent senket synes jeg mye lavere enn min som har originale Fjører.. Mener å huske det var 30/25, men kan godt hende det var 30/20. Synes absolutt den er lav nok for min del, vil jo gjerne kunne bruke bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Ja, det er bare det som er så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Kom hjem idag fra høsttreffet på ACR, det er første gangen jeg er på høsttreffet, men det blir definitivt ikke siste! Fikk kjøre så mye man ville hele tiden, var ikke kø i det hele tatt (på vårtreffet kan man så opptil en time i kø..) Helt konge rett og slett Bilen fungerte knirkefritt, sjåføren var det verre med.. Har ikke nok guts til å kaste den sidelengs inn i svingen, så ble bare litt småsladding for min del, men hadde det fortsatt kanonartig Tok igjen en svensk E30 M3 med S50(?) og la meg ut for å kjøre forbi på langstrekka, la akkurat inn 4.gir når vi lå side om side, ser ut av vinduet og ser på svensken og han bare bææææpbææææp, girer, bæææpbæææp.. Hadde ikke så mye å stille opp med alikavell, fikk høre senere at han hadde benket 1000hk på hjul, så det var jo en liten trøst Legger ved de bildene jeg har, kommer flere når jeg har fått de fra en kompis -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Her er flere bilder fra ACR høsttreff, ble dessverre ikke så mange da vi bare var to stk, og kompisen min var mer interessert i å sitte på enn å ta bilder Venter på ferga: Halvveis til 300.000 nå! På med trillebårhjul -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Siden du var på ACR, kanskje du så gamlebilen min? M5´n skulle visst være der forrige helg eller helgen før Ser ut som du koser deg på banen der iallefall savner banekjøring allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Siden du var på ACR, kanskje du så gamlebilen min? M5´n skulle visst være der forrige helg eller helgen før Ser ut som du koser deg på banen der iallefall savner banekjøring allerede! Så den ja, trodde det var deg først:p Så ut som om den fungerte bra:) Du får kjøpe deg ny banebil, ferdigbygd Nissan 200feks, de er ikke så dyre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Den fungerer utrolig bra ja du får linke om du finner noen bilder eller liknende, hadde vært stilig å se den på bane blir nok ikke banebil på meg med det første tror jeg, har andre prioriteringer som kommer før det desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Mimrebilder fra sommeren.. Gleder meg til sommerhjulene kommer på igjen! Endret Januar 19, 2015 av Kennethe34 MariusW og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Har kjøpt nye sommerfelger, ble 18" denne gangen En kollega hadde kjøpt de til sin E60 M5, men ble ikke å bruke de likevel. Så prøvde jeg de på M3n og ble forelsket, rimelig perfekt innpress! Kanskje litt vanskelig se på disse bildene, men felgen er jekket dit den skal være, og kanten på felgen blir nesten helt flush med hjulbuen Endret Mars 1, 2015 av Kennethe34 -Roger-, SweetBMW og MariusW reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 de så ikke så gærne ut! bare å få på gummi og slept den på bakken så får man skikkelig inntrykk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 de så ikke så gærne ut! bare å få på gummi og slept den på bakken så får man skikkelig inntrykk ^^ Skal få bestilt dekk på mandagen hvis ikke jeg har flaks og de er lagervare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 det blir bra! bare og pøse på med bilder når du har fått det montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 For de som vil se bilen (og en stiv tilgjort eier) er den å se her: http://tv.nrk.no/serie/gull-aere-og-hardt-arbeid/MDFP10001215/sesong-1/episode-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 så videoen nå! imponerende altså! hvordan gikk det i frankrike egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå