Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir det med rulleomkrets om du tar PSS i 235/35 bak? Det burde gå hvis du kjører problemfritt med 245/35 

Alternativet ditt med 225/40 tror jeg faktisk at vil få lik strekk som foran, utseendemessig. Som regel når folk har strekk på forskjellig felgdim og har tilsvarende bredere bakdekk enn fordekk, så pleier de faktisk å se mer strekt ut foran. Noen bakdekk ser ikke særllg strekt ut engang, selv om de teoretisk skal ha like mye strekk som fremhjulet. Så du har absolutt mer å gå på bak. Tror faktisk det heller vil se mer likt ut, enn teit ut :P 

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

PSS finnes ikke i 235/35 dessverre, ellers hadde nok det vært veldig aktuelt.

Kanskje det. :) Jeg har relativt liten erfaring på dette området, men jeg vil gjerne ha disse felgene på uten at det tar borti (selv om det er langt fra sikkert det går). Bak går det nok greit, men sliter litt foran.

Eneste problemet her er den litt for store forskjellen i rulleomrets.

Skrevet

Forhandleren jeg snakket med kunne ikke oppdrive PSS i 205 og 225 sånn på sparket, så da utgår det.

Fikk pris på Toyo på 9200(!) for fire dekk, noe som er ganske så uaktuelt (de kunne riktignok slå av 200,- pr. dekk etter litt masing ettersom vi har "40%" rabatt gjennom jobb...).

...så da står jeg igjen med å bruke dekkene jeg allerede har eller å kjøpe PSS i 215/245, men er nesten bombesikker på at sistnevnte vil subbe. :/

Blæææææ

• 6 months later...
Skrevet

Livner litt opp igjen her jeg og ettersom jeg sliter med å få solgt hjulene mine og må innse jeg har bare å få tak i nye dekk..

På min e82 så subber bakhjulene nå noe enda etter dekkbytte.

Har nå 235/35-19 på 9" felg med ET26.

Hankook ventus s1 evo2.

Forran har jeg vredestein ultrac sessento som nok bare har en sesong eller 2 igjen så tenker jeg har lyst å bare sette bakdekkene frem for å unngå tap av helt nye hjul.

Uansett, jeg har sett på finn og der ligger det noen nankang ns2 til grei pris, med 215/35. Vil dette bli for lite når je har 235 forran og burde jeg heller prøve å finne ett 225/35 dekk i type smal bredde?

Legger ved et bilde hvor skjermen tar på dekket. Bilen er ikke enda senket, og valset litt i hjulbuer, men ikke helt flat.

90d481ef5d5fad6dd1964b2ffe3b97b7.jpg

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...