e30 tic Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Tror du image kunne sitti på detaljer om ET da ? Har et sett 7.5x16 med ET 25 som subber greit... Folk snakker om,valsing men jeg vil beholde IX kittet! Send dem en mail om hva bil du har, di har garantert solgt flere til IX. Felgene er vertfall lette og ser sterke ut, (har oz og bbs rs) jeg sammenligner mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjols-e30 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Da gjør jeg det! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Da har jeg meldt på Ix'en på E30Meet også.. tenker det skal gjøre et greitt innhogg i feriepengene å slite med seg 3 biler fra Vestlandet..men men morro blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Flott bilpark må jeg si, IXen din var sykt fin Ikke mange igjen i denne originale tilstanden, ta godt vare på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Takk for det, E30'ene pleier å bli "dulla" med mye og får alltid masse dyre påkostninger som egentlig di egentlig ikke har bruk for Jeg har fått en garasje plass frem i tid så jeg kan beholde Ix'en men det er en viss fare for den blir solgt om noen vil ha den i løpet av sommeren. Er en del godt voksne som viser interesse for den Ix'en merker jeg. Stakkars 5 serien er det litt værre med siden den er i daglig bruk, alderen begynner å sette sine spor i form av lakk rust rundt om desverre. Tror man kan si at bildene lyver en del Teknisk sett er den kanon enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 1stk feil på EU; Opphengskule. Hva gjør man med gamle AC anlegg som bruker r12 gass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Respektabel iX du har, fint å se at du tar vare på den og holder den original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Litt morsomt at Ixen får slik skryt når sjela og alle pengene ligger i den hvite Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein E Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Strøkne biler du har e30 tic!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Er ikke noen som har høyre lenke arm til Ix liggende ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Idag fikk jeg gjort noe som har irritert meg en stund. Fikk igjen bilen ifra Eu kontroll, eneste feil var en opphengskule så vi satt på en sprell ny org lenkearm Billig med IX lenke armer gitt... Sitte puten i Ix'en hadde det typiske slitasje hullet i trekket så idag hr jeg bygd om og tatt deler fra en passasjer stol som jeg fikk kjøpt her på forumet. Trekket er gått ut av produksjon så man får ikke tak i nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 kjenner igjen problemet med hull der, har det samme i cab'n, ble bra med "ny" stol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Tragisk kvalitet på mye av BMW stoff stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 blir M3en med over til E30meet i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå