StigJ Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Jeg døpte katten min Alpina Har dessverre stukket av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Dixie (Kallenavnet på Bmw sin første bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Er ei Jente/Tispe, og Rasen Gordonsetter sånn at det er sagt;) Isetta er faktisk nevnt Spørs nesten om du ikke har vinneren allerede her. En gordontispe bør nesten slipp å gå gjennom livet med navn som Airbag, Steptronic eller Navi... Sier meg enig her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Pøbelpusen min fikk navnet Enzo http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0196_n.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Katta vår heter Lexus (siden jeg hadde en Lexus SC400 da vi fikk han) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Kira eller Sita. Har ingenting med bil å gjøre, men det var det stemora mi sine tisper het. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Bimmer. Er vel enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Isetta, uten tvil De fleste andre BMW-navn jeg kommer på passer best på hannhund Tenkte å kalle katta for Mtech, Msport eller Turbo. Men det ble nedstemt her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Isetta, uten tvil De fleste andre BMW-navn jeg kommer på passer best på hannhund Tenkte å kalle katta for Mtech, Msport eller Turbo. Men det ble nedstemt her hjemme Jeg synest Vanos også er et bra navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Aksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Isetta er bra det altså.. Får tenke til jeg skal hente den før jeg bestemer meg:-) Ellers mange andre bra forslag, men er nok lettere å finne på noe med bmw og bil til en han hund:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Marsvinet til dama heter Turbo HAhahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Min første (hun-) katt fikk navnet Betti Alpina (fra "B10 BiTurbo" såklart). Vi brukte bare Betti, men navnet var Betti Alpina uansett da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Carrera liker jeg. Synes også isetta var bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Mor og far hadde tre hunder... "Faust" etter Johann Wolfgang von Goethe´s skuespill med samme navn, "Trixie" kort etter det latinske Viatrix som betyr "Lady Voyager" og "Penta" etter Volvo Penta båtmotoren min far hadde på sin første cabincruiser. Det er nesten bare fantasien som setter grensene når det gjelder hundenavn. Alpina tror jeg er blandt de bedre i denne sammenhengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå