Kny Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Da inviterer vi til et tidlig treff i år også! Event på Facebook: http://www.facebook.com/events/215347355278541/ For dere som ikke har facebook: 28/4-2013 kl. 11.00 - så lenge dere orker I år er også VAG velkommen! Gratis kaffe! Ta med kopp Det blir også solgt noe godt til kaffen, ta med småmynt. Blir ikke mye vi får vekslet. Location blir på parkeringsplassen til Visma på Barkåker, kun 2 minutter unna avkjøringa til Tønsberg fra E18. http://kart.gulesider.no/m/nQkTK Alle er velkommen til å "like" http://www.facebook.com/carsncoffee Felleskjøring fra Oslo, info fra Ivrig86: 09:00 på Bilia skøyen/Stenshagen/texburger, avreise 09:15 09:25 på Møller Slependen, avreise 09:35 10:00 på JET/CC Rundtom/Drammen, avreise 10:10 Kolonne fra "sørlandet"/Telemark: Oppmøte Statoil ved Telemarksporten kl 10:00 Avreise kl 10:15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Notert i kalenderen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hvilken bil kommer jeg med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hvilken bil kommer jeg med?? Nei du har jo noen å velge i du. Du får si fra hvis du trenger en sjåfør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Hvilken bil kommer jeg med?? Du blir nok unik uansett hvilken av bilene du stiller med, hehe. Du får ordne et par ekstra sjåfører og ta med alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Liker!! Syns dere skal arrangere flere sånne treff Var topp oppmøte sist Lagret i kalender å krysser finga for bra vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hvilken bil kommer jeg med?? Nei du har jo noen å velge i du. Du får si fra hvis du trenger en sjåfør! Har du lyst, og mulighet,så kunne vel det vært morro det. Vi ser det ann nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Godvær er bestilt! Topp oppmøte i fjor, og med oppmøte med fra VAG gutta også så blir neppe dette noe dårligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Jeg kommer! Ja var overraskede godt oppmøte i fjor og vi er godt fornøyd med 2012 treffet. I år har vi ordnet PA anlegg og DJ som skal underholde OG vi skal servere kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Er været bra, tiden der og bilen hel tar vi nok turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Høres artig ut, må prøve å få satt av tid til dette Men VAG?.....er det noe gøy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Men VAG?.....er det noe gøy da Ikke tenk så negativt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Høres artig ut, må prøve å få satt av tid til dette Men VAG?.....er det noe gøy da Husk nå at vi alle deler den samme lidenskapen for bil, det er bare noen som ikke har sett lyset enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 To look better in comparison er det jo noe som heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Supert, Kenneth! Morsomt at VAG er invitert også. Da kommer iallefall jeg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå