Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 treff

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Takk FTE.

Blir slitsomt i lengden med dette.

Men hvis vi arrangerer flere treff, forstår jeg nå at alle som har et bilmerke som er eid av et større selskap blir vi nødt til å skrive hvert enkel merke som er invitert for å slippe slike "misforståelser" som noen kaller det.

Neste år er treffet deres så kjent at dere fyller opp glatt med bare BMW'r :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får kanskje lufte 730 fra jobben istedenfor om min ikke blir klar :( Alt er avhengig av posten å ess egentlig nå... Ess venter på flashkabel som er et sted mellom Oslo og aremark å vill mest sannsynlig få den imorgen så, så fort di ringer eventuelt hiver jeg meg i bilen å kjører å henter litt deler hos di å til Jeppe :) Alt er montert osv bortsett fra no småtteri som manglet... Så når Jeppe får kabelen skal han bare lese ut hjernen å maile til ess, så programeres å sendes i retur på Mail. Så hååååper det lar seg ordne imorgen eller fredag!! Veldig veldig lyst til å komme med min!! Ser ut til å bli et helt supert oppmøte 8) Håper hvertfall på soool uansett 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk FTE.

Men hvis vi arrangerer flere treff, forstår jeg nå at alle som har et bilmerke som er eid av et større selskap blir vi nødt til å skrive hvert enkel merke som er invitert for å slippe slike "misforståelser" som noen kaller det.

Er mye pga. vennekretsen at treffet er for BMW og VW/Audi, da vi har venner på "begge sider" ;) Selv synes jeg VW/audi gutta har mye gromt, som vi BMW frelste kan lære av mtp fitment og finish!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fra Notodden med min 540. Hvor burde jeg møte opp? Telemarksporten, eller drammen? altså, hvilken kolonne hører bilen min til? he he..

Forresten, er det mange som kommer til å vaske bilen sin der? Er jo så mye sand på veiene nå! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fra Notodden med min 540. Hvor burde jeg møte opp? Telemarksporten, eller drammen? altså, hvilken kolonne hører bilen min til? he he..

Forresten, er det mange som kommer til å vaske bilen sin der? Er jo så mye sand på veiene nå! :evil:

Notodden er jo i Telemark såe :) Men mulig det blir kortere for deg å kjøre via Drammen, så er nok bare å velge selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere annonsert treffet på forumet til VW/Audi også? Hvis ikke blir det vel fort flertall av BMW. "Stance-kulteren" er vel større blant VW/Audi gutta, kan bli moro å se det og :P

Ligger en egen tråd om dette treffet på vacn, ja :) Kommer en god slump med vag. Jeg også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk FTE.

Er mye pga. vennekretsen at treffet er for BMW og VW/Audi, da vi har venner på "begge sider" ;) Selv synes jeg VW/audi gutta har mye gromt, som vi BMW frelste kan lære av mtp fitment og finish!

Null problem det da, liker Audi jeg :) Men reine merketreff er også kult da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem det da, liker Audi jeg :) Men reine merketreff er også kult da :)

Det pleier å være årlig vårtreff på Valle Hovin i regi av BMW CCN (Car Club Norway). Ta turen dit (5. mai), da er det rent BMW og ofte MYE deilig som tar turen innom. Så M5 F10 og M3 GTS E92 der i fjor + mange gamle klassikere :)

Hvis du skal bli med på kolonnekjøringa kl. 9 så hils gjerne på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...