FTE Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Jeg kommer også Artig å få til et treff tidlig også, så slipper ventetiden å bli så lang til alle sommertreffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Ser fram imot dette, var supert oppmøte i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Allerede over 40 attending på facebook nå, morro å se at så mange vil delta, blir nok en fin åpning på treffsesongen detta Får håpe været er med oss i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Er været bra, tiden der og bilen hel tar vi nok turen. Personlig gleder jeg meg veldig til å se hva du vil vise oss håper du kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Om BMWn har fått nytt interiør, så kommer jeg en tur så får man dratt opp snittalderen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hadde vært morsomt å få med seg det her. Har lite bekjente i BMW-flokken men, så skulle nesten slengt meg på noen som kommer forbi oslo på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Kan 924'n (Egentlig tiltenkt som VW Scirocco) gå under VAG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Kommer jeg, og noen andre kammerater fra Skien/Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hadde vært morsomt å få med seg det her. Har lite bekjente i BMW-flokken men, så skulle nesten slengt meg på noen som kommer forbi oslo på veien Blir garantert arrangert felleskjøring når det nærmer seg, så det blir neppe noe problem å slenge seg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 jeg kommer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Kommer hvis det passer. Konge tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Kommer med minst en bil! Men hvilken? Hmm... Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Kommer med minst en bil! Men hvilken? Hmm... Sent from my toaster using Tapatalk 2 Dieselpurka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Bra dere tar på dere jobben på nytt, skal prøve å ta turen i år også. Må få ordnet en kolonnekjøring fra Oslo ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Kommer med minst en bil! Men hvilken? Hmm... Sent from my toaster using Tapatalk 2 Dieselpurka! Den kommer nok ja Skal prøve å få med meg m5'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå