Henrik... Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ikke mye å utsette akkurat, virka som det gikk rimelig knirkefritt! Men syns det er tøft hvis bilene blir stilt opp etter type. E30'r på rekke å rad, E36, E46, E60 osv. kanskje det kan være aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ikke mye å utsette akkurat, virka som det gikk rimelig knirkefritt! Men syns det er tøft hvis bilene blir stilt opp etter type. E30'r på rekke å rad, E36, E46, E60 osv. kanskje det kan være aktuelt? Enig! skulle vært sortert =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ja det var noe jeg trodde de skulle gjøre iom at de hadde folk som anviste plass, iallfall sortere VW, Audi og BMW i egene rekker. Sikkert mange som kjører sammen som liker å stå ved sidenav hverandre og folk som stiller med to biler som liker å ha de samlet da, så å sortere etter modell vet jeg ikke om er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Ja, vi skulle hatt mikrofon, får prøve å få tak i det neste gang! Det som er med å sortere etter merker og E36/46/90 osv. er at man fort kan se seg trøtte på den samme bilen på rad og rekke. Får litt mer "variasjon" når de står hver for seg mener nå jeg. Vi snakket faktisk om det, men ble enige om å bare blande alt, men kunne forsåvidt sortert BMW og VW/Audi. Og hvis man skulle plukket ut "de grommeste" bilene og plassert på ett sted så hadde folkemengden blitt litt samlet på ett sted, greit å ha folk spredt litt utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 iNGEN BILDER??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Funka bra med organisering av bilene syns jeg. Bare bra med variasjon. Var kanskje noe høy musikk til tider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 iNGEN BILDER??!! Det er en egen bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 iNGEN BILDER??!! viewtopic.php?f=6&t=258579 Funka bra med organisering av bilene syns jeg. Bare bra med variasjon.Var kanskje noe høy musikk til tider? Han skrudde ned en gang fordi noen med småbarn klaget, så hørte vi ikke noe mer. Han kunne fint ha dempet mer om noen sa ifra at det var for høyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Var noen som få som klaget på musikken, men ikke volumet dog. Sånn "techno syre musikk" er ikke helt min smak Så var det jo han i den oransje lille Poloen som tidvis prøvde å overgå DJen Ellers så var det jo kult at dere hadde skaffa DJ da, gir liksom litt stil og setter standarden høyt for ett biltreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Synes volum og type musikk var helt awesome, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Synes volum og type musikk var helt awesome, jeg! +1 ble liksom litt kjedeligt og stille når de dempa musikken et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Heeelt fullstendig enig! (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Tror jeg begynner å bli gammel til sinns, synes det var 'øredøvende' i starten, hadde problemer med å prate på området innenfor høytalerenes spredning. Fint med musikk, blir ikke så stille, men var til tider litt for høyt(jeg klaget ikke, så skal ikke komme med direkte klager i ettertid, hadde jeg synes det hadde vært forferdelig hadde jeg selvfølgelig meldt fra på stedet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Trivelig treff, masse flotte biler. Bra gjennomført av C&C gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger Er alltid noen som kan pirke på noe, men sånn er det bare. Vi er storfornøyd med at så mange tok turen for å vise frem bilene sine! Vi anser treffet som en suksess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå