Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 treff

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke mye å utsette akkurat, virka som det gikk rimelig knirkefritt! Men syns det er tøft hvis bilene blir stilt opp etter type. E30'r på rekke å rad, E36, E46, E60 osv. kanskje det kan være aktuelt? :)

Enig! skulle vært sortert =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var noe jeg trodde de skulle gjøre iom at de hadde folk som anviste plass, iallfall sortere VW, Audi og BMW i egene rekker. Sikkert mange som kjører sammen som liker å stå ved sidenav hverandre og folk som stiller med to biler som liker å ha de samlet da, så å sortere etter modell vet jeg ikke om er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skulle hatt mikrofon, får prøve å få tak i det neste gang!

Det som er med å sortere etter merker og E36/46/90 osv. er at man fort kan se seg trøtte på den samme bilen på rad og rekke. Får litt mer "variasjon" når de står hver for seg mener nå jeg. Vi snakket faktisk om det, men ble enige om å bare blande alt, men kunne forsåvidt sortert BMW og VW/Audi. Og hvis man skulle plukket ut "de grommeste" bilene og plassert på ett sted så hadde folkemengden blitt litt samlet på ett sted, greit å ha folk spredt litt utover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen som få som klaget på musikken, men ikke volumet dog. Sånn "techno syre musikk" er ikke helt min smak :wink: Så var det jo han i den oransje lille Poloen som tidvis prøvde å overgå DJen :lol:

Ellers så var det jo kult at dere hadde skaffa DJ da, gir liksom litt stil og setter standarden høyt for ett biltreff 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg begynner å bli gammel til sinns, synes det var 'øredøvende' i starten, hadde problemer med å prate på området innenfor høytalerenes spredning. Fint med musikk, blir ikke så stille, men var til tider litt for høyt(jeg klaget ikke, så skal ikke komme med direkte klager i ettertid, hadde jeg synes det hadde vært forferdelig hadde jeg selvfølgelig meldt fra på stedet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...