Henrik... Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Til tross for en sykt treig initiativtaker? Men stemmer iallefall for oppmøte utenfor Bilia Skøyen slik vi sto sist, der er det plass til mange biler, uten at vi er i veien for andre bilister Det er samme som jeg nevnte med bensintasjon ikkesant? ved Tex burger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Satser på at M5`n er klar til, så joiner fra Sandvika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Jeg slenger meg på i Sandvika en plass. Klokkeslett er viktig for ei god kolonne;)) Håper det blir flere en de 5, 6 bilene som kjørte i "kolonne" i fjor. Da var det også laaaang kolonne på forhånd, men den krympa når avreise nærmet seg. Nå var jeg veldig negativ kjente jeg.... Vi var da en koselig gjeng sist? Tror det blir enda større og bedre i år, og satser på at det blir en ordentlig kolonne nedover til tønsberg Javisst var det koselig;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Til tross for en sykt treig initiativtaker? Men stemmer iallefall for oppmøte utenfor Bilia Skøyen slik vi sto sist, der er det plass til mange biler, uten at vi er i veien for andre bilister Det er samme som jeg nevnte med bensintasjon ikkesant? ved Tex burger Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Om det er flere som kommer fra Sandvika, så hadde det kanskje vært lettest å møtes ved Esso Slependen, ved møller der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Går ann å ha flere pickup-points Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Klart det, men Sandvika er et kaos sted og ta av E18, for å så kjøre på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 ja, så da kan jo møller slependen være et pickup-point, samt drammen f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Godt å høre dere kommer en god gjeng Minner også om at treffet er GRATIS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 jeg kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Dette høres morro ut Kjører fra hamar så blir med på kolonne nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Skal ha en "Photo Booth" på treffet og ønsker at så mange som mulig stikker innom den med bilen sin for å ta litt artige bilder av bil og eier sammen. Blir lagt til galleri på Cars & Coffee's facebook etter treffet PS! Artige påfunn som f.eks kostymer, grimaser og andre stunts er hjertelig velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Skal ha en "Photo Booth" på treffet og ønsker at så mange som mulig stikker innom den med bilen sin for å ta litt artige bilder av bil og eier sammen.Blir lagt til galleri på Cars & Coffee's facebook etter treffet PS! Artige påfunn som f.eks kostymer, grimaser og andre stunts er hjertelig velkommen Da kan du jo også tromme sammen til en BMW/Bimmers.no Harlem Shake i samme slengen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Dette hadde blitt gøy å være med på, men er litt langt å kjøre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Skal ha en "Photo Booth" på treffet og ønsker at så mange som mulig stikker innom den med bilen sin for å ta litt artige bilder av bil og eier sammen.Blir lagt til galleri på Cars & Coffee's facebook etter treffet PS! Artige påfunn som f.eks kostymer, grimaser og andre stunts er hjertelig velkommen Da kan du jo også tromme sammen til en BMW/Bimmers.no Harlem Shake i samme slengen da.. Dette hadde blitt gøy å være med på, men er litt langt å kjøre :/ Harlem Shake eller treffet du kunne ønske deg å deltatt i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå