olemartin Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 På din bil: - Hvilket ekstrautstyr er du mest glad for at du har? - Hvilket ekstrautstyr er mest unødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 På min F30 er jeg mest nøgd med, head up, fjernlysass, adaptivt understell og m- performance oppgraderinger. Unødvendig utstyr, kollisjonsvarsel og filbyttevarsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Jeg har en F31 320i. Vanskelig å plukke ut en enkelt ting så må nok ta med et par ting. Gidder ikke å nevne M-pakken siden den er et must? Mest fornøyd med: Adaptive drive - Veldig greit å få i pose og sekk med komfort og sportslighet, samt mindre rattutslag er meget behagelig. Merker stor forskjell når jeg setter meg i den andre bilen vi har. Comfort Access - Nøkkelen er stort sett aldri ute av jakkelommen. Slipper å lage riper i bagasjeluken for å åpne (er alltid skitten) Elektriske seter - Jeg og samboeren har ganske forskjellig høyde så dette var et must når vi skulle ha ny bil Varme i rattet - Digg på vinteren Surround view - Kjøpte det mest fordi samboeren ville ha det (tenkte at jeg trengte ikke noe sånt), men det bruker jeg hele tiden til parkering. ganske genialt og angrer ikke ett sekund Kunne klart meg uten: Til nå kommer jeg bare på hengerfeste, men den dagen der jeg hadde angret hvis jeg ikke hadde kjøpt kommer garantert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 F11 M Sport. Veldig glad i Webasto, HUD, panoramasoltak, stor navi, elektrisk hengerfeste. Ikke så opptatt av F1 gir på rattet, justering av understell. Savner minne på setene, varme i rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Storfornøyd med følgende; M-sport, sportautomat m/F1 gir, elektrisk hengerfeste, adaptiv understell, varme i rattet, stor NAVI og komfor stolene m/skinn og memory funksjon. + masse annet flott utstyr... Mangler innsvingbar speil, tabbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Er veldig fornøyd med Fjernlys assistenten og M pakken er et must! Mye utstyr jeg gjerne skulle hatt men det som jeg angrer på at jeg ikke tok med er comfort access. Koster ikke stort og irriterende å må ut med nøkkelen når jeg skal inn ut av bilen når jeg uansett ikke trenger den for å starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Mest fornøyd med bilen. minst fornøyd med prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 BMW F10: -EDC -Active Steering -Hifi Pro Logic 7 -Naci Pro -HUD -Comfortseter(ETT MUST PÅ F10/F11/F01) Har også comfort access, ryggekamera, sorround view osv.. Kjekt og ha, men ikke ett must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 F30 328i Mest fornøyd med: - Harman/kardon hifisystem - Navi Pro - Rattvarme Kunne vært foruten: - Comfort access Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 F31 320i Mest fornøyd med HUD, Aktiv cruisecontrol, ryggekamera, sportsautomat Det eneste unødvnedige er girhendler på rattet. Disse bruker jeg så å si aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egeland92 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Spol 34 sekunder ut i videoen - skulle gjerne hatt dette ekstrautstyret i min F10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 F11 520d M-sport.Mest fornøyd med, i rangert rekkefølge:ComfortseterHifi Professional Logic7 DSPHead Up displayRadarbasert cruisekontrollRegner M-sport, stor navigasjon og (sports)automat som en selvfølge.Om jeg skulle vært sparsom kunne jeg nok klart meg uten:PanoramatakFilbytte- og kollisjonsvarslerAvblendbare og innfellbare speilSolgardinerBMW Online/internett og det greiene der som ikke virker i Norge uansettEneste jeg savner er aktiv styring, som jeg har på min E60, men man kan ikke få i både pose og sekk når man kjøper annenhånds, jeg fikk 95% av det ekstrautstyret jeg ville ha så kan ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 F10 525da, mest fornøyd med og viktigst for meg: Comfortstoler i helskinn og med minne Navi Pro EDC Sportsautomat Rekkesekser... Kunne vel klart meg uten: HUD Infrarødt Ryggekamera Parkeringsassist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå