bmwkizn Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hvis det ikke kom på bilen orginalt når den ble kjøpt (ny) , blir det bare jalla/harry om man ettermonterer selv om det kom senere på samme model. Samme som 4 enderør på motor svake biler.Kom det ikke orginalt, når bilen ble kjøpt ny. Blir det bare jalla/harry. Samme som ettermontering av felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Mye sterke meninger her. Jeg mener at angeleyes kan kle det meste av BMW så lenge lykta er i en del (altså ikke delt opp slik som e28,e30,e34) osv osv. Men smak og behag. Jeg kommer til å prøve angeleyes på min e36 til sommern da jeg syns de jeg monterte på en kompis sin touring ble ganske så stilrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hei ..Har nett montert angel eyes på min touring 98 mod prefacelift med orginale lys,, syntes dette var dritstiligt, Men så fikk jeg besøk av mine 2 sønner på 13 og 14 år som bare lo av meg,,, og syntes jeg var litt harry,,,, Så synest dere det at det er harry... Og må nevne det at jeg er 42 år ja... Men når det kommer til bil så er jeg 18 år I hodet hehe ... Kom gjerne med synspunkter Synspunkt: Ok, jeg synes kanskje det er litt harry. Særlig hvis bileieren er eldre enn 22. Men skal du i det hele tatt bry deg om det? Dessuten: Jeg har en liten mistanke om at tenåringer synes det de steingamle foreldrene deres finner på er håpløst - uansett. Så hvis du liker det, hvorfor ikke bare gi podene grunn til å fortsatt oppføre seg som helt vanlige tenåringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Mye sterke meninger her. Jeg mener at angeleyes kan kle det meste av BMW så lenge lykta er i en del (altså ikke delt opp slik som e28,e30,e34) osv osv. Men smak og behag. Jeg kommer til å prøve angeleyes på min e36 til sommern da jeg syns de jeg monterte på en kompis sin touring ble ganske så stilrene HELT enig i den Så lenge lykta er i EN del, så er Angel eyes penere enn alternativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Ser det er mange meininger her ja,,,, Js seff er det litt harry når eg er 42, meeeen, så føler eg meg berre som ein 20 åring i hodet dah... blir aldri eldre heller,,,, men frå spøk til alvor,,,, Synest personligt det er stiligt med angel eyes men som sagt lykta må vere i eit ikkje to lykter blir litt for gale,,, men folk for gjere ka dei vil egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg syns AE er fint på bmw med 2 lykter bak samme glasset. De gammle med 4 løse lykter på er det ikke fint. Samme hvor gammel man er så vil man ha så fin bil som mulig. Så alder har ikke så mye og si på hva man kan gjøre med en bil syns jeg. Her er min E38 med AE. Syns det er finest med på denne. Selv om de aldrig ble levert med AE orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg syns AE er fint på bmw med 2 lykter bak samme glasset. De gammle med 4 løse lykter på er det ikke fint.Samme hvor gammel man er så vil man ha så fin bil som mulig. Så alder har ikke så mye og si på hva man kan gjøre med en bil syns jeg. Her er min E38 med AE. Syns det er finest med på denne. Selv om de aldrig ble levert med AE orginalt. [ Bilde ] Kan jo ikke si at dette er stykt.. Velg det man vil,uansett alder. Pappan til samboeren min, liker chrom/chrom å mere chrom. Jeg hater chrom, men må si det er morro når han holdt på med Rangero å skulle ha chrom over alt. Samme hva jeg syns, så lenge han digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Bare for og dra den litt lengre så har eg nå montert diode lys frå megalys som skiltlys og investert i facelift baklykter cellis dioder,,, Syntes det vart riktigt så bra, skal prøve og ta noen bilder og sette det inn her i halvmørket,,, eneste som syntest dette ikkje var tøft er kjerringa,, kunne ikkje forstå hvorfor eg skulle bruke så mye med peng og tid på den forbanna bilen,,,, Bmw er ikkje en bil men ein livstil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Bare for og dra den litt lengre så har eg nå montert diode lys frå megalys som skiltlys og investert i facelift baklykter cellis dioder,,, Syntes det vart riktigt så bra, skal prøve og ta noen bilder og sette det inn her i halvmørket,,, eneste som syntest dette ikkje var tøft er kjerringa,, kunne ikkje forstå hvorfor eg skulle bruke så mye med peng og tid på den forbanna bilen,,,, Bmw er ikkje en bil men ein livstil Hehehe, kjør på Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Jeg kommer nok ikke til å like bildene, men hvem faen bryr seg Gjør den stilen du liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Jeg kommer nok ikke til å like bildene, men hvem faen bryr seg Gjør den stilen du liker Hehe.. Tenkte nok du ville komentere dette ja,,, Uansett synest at cellis baklyktene er 100 ganger betre enn dei jalla lyktene med dioder som ikkje ser ut i dagslys en gang,,,, meeeeen det er min meining da,,, Mangler kun facelift støtfanger nå, så er det noen som har ein slik på lur og vil donere den eller selje den til meg så er det berre og pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Det er trossalt din bil,,,, Kjør på sier jeg,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 ...Jeg har en liten mistanke om at tenåringer synes det de steingamle foreldrene deres finner på er håpløst - uansett. Så hvis du liker det, hvorfor ikke bare gi podene grunn til å fortsatt oppføre seg som helt vanlige tenåringer? Hehehe... godt reflektert og med en tenåring i huset som snart ikke er tenåring lenger sier jeg meg helt enig. Kjør på som Nytern også skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 er ikke noe harry på e39 ihvertfall:) (kan vell ikke si annet da jeg har ettermontert selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Har ikke angret på at jeg monterte angel eyes på E46en, men det irriterer meg kraftig at blinklysene kutter utsikten til dem fra skrå vinkel. På E46 coupe (pre-face) syntes jeg faktisk det er finest uten. Men E39 generelt, syntes jeg ser nyere og friskere ut med engler. Det tristeste er nedslitte lykteglass på E39 pre-face lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå