///M85 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Takk Var ute og kjørte idag, for en sinnsyk kul bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Noen som kan ordne forsikring. Send pm. Hva betalere dere som har denne bilen i forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 vil anbefale deg å melde deg inn i e30meet, så høre med gjensidige viewtopic.php?f=9&t=237480&hilit=+e30meet Her får du nok en god deal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Det som er problemet, at mange kjøper bil før de fikser forsikring. Det kan lønne seg å finne regnr på en orginal M5, bruke den i f.eks kalkulatoren til Gjensidige, for det hender seg ofte du får lavere pris på nett, enn du får når du snakker med en kundebehandler. På en sånn bil vil det muligens lønne seg å montere en tracker også, for å få ned premie ytterligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Gratulerer med drømmebilen, den så jævlig rå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Gratulerer med drømmebilen, den så jævlig rå ut Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Kjøpt E39 M5 og ikke sjekket pris på forsikring på forhånd ? Ta det ifra en som nylig eide E39 M5, det koster å være kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Ta det ifra en som nylig eide E39 M5, det koster å være kar Din var jo en 523 med chassibytte, blir ikke det da en 523 i forsikringens øyne. Med andre ord mye billigere enn original M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 På ingen måte Fredrik, min måtte forsikres som E39 M5 og fikk igjen penger for en 2001 E39 M5 ved tyveri/kondemnering. Men prismessig skulle jeg gjerne betalt 523i forsikring.. Kan nevnte at jeg betalte ca 14 000,- i delkasko (27 år, trondheim, 8000km og 4000 egenandel. Terra forsikring). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Åja Like greit selv om det er dyrere, greit å betale forsikring for en 523I når regninga kommer men når uhellet først er ute så kan man angre seg gul og grønn En bekjent med en ombygd E36 M3 dreit seg ut der når bilen sto i fjellveggen på glatta og i forsikringspapirene sto det 318... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 joa, det er sant! Anbefaler trådstarter å ta en ringe runde og ikke gå for "det første og beste". Tryg, gjensidige, storebrand, if og terra er gode her. Var flere som ikke ville forsikre denne typen bil når jeg ringte (f.eks nemi)..selv om jeg snart er 30 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Jeg fikk ordnet grei forsikring på den nå. Men tok en ringe runde rundt Norge, sinnsyke priser, dyreste 40.000kr, og ca 30.000 hos de andre, mange selskaper ville ikke forsikre denne, men ene dama i et selskap sier til meg. -Hvir mye hk er det i denne -Det er 400hk -oioi 400hk, er du sikker på det -JA -Hmmm jeg finner den ikke her, er du sikker på at det er 400hk og ikke 40hk -Jeg ler, nei det er 400hk, dt er en bmw m5 og ikke en opel corsa -Hmm, vent jeg skal be kollegaen min tar over -Etter en liten stund så kom det visst en som visste hva det var, og sa hei, gratulerer med en ny bil, og den var grom osv og famt frem bilen og ga pris på 30.000kr Men men, Dan fra drømmebil snakka jo med if for meg og siden jeg er en kunde der før md drosja mi og har god historikk og er en flink betaler så ordnet de det for 11.780kr fullkasko, bedre kan det ikke bli. Noen som kan gi meg anbefaling på ny clutch, nåværende er sliten og må byttes, trenger noe som er litt sterkere enn originale, trenger ikke å være skikkelig performance greier, siden bilen er helt original og jeg vil ha den sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 -Jeg ler, nei det er 400hk, dt er en bmw m5 og ikke en opel corsa Haha. bra sagt. Hun dama kan ikke ha vært mye borti M-biler skjønner jeg Eller motorsterke biler for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Gratulerer med dritrå M-bil. Estoril er virkelig en flott farge, du må slenge ut noen flere og bedre bilder i sola Underkant av 12løk for fullkasko på denne må jo være veldig billig, regner med at du ikke er 18 år da Hadde vært interessant å høre hva Drømmebil tokk for å levere den i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 det var drøye priser. hvor mye var det på unison? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå