Gå til innhold

Min nye E39 M5 estoril blå individual

///M85
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som er problemet, at mange kjøper bil før de fikser forsikring.

Det kan lønne seg å finne regnr på en orginal M5, bruke den i f.eks kalkulatoren til Gjensidige, for det hender seg ofte du får lavere pris på nett, enn du får når du snakker med en kundebehandler.

På en sånn bil vil det muligens lønne seg å montere en tracker også, for å få ned premie ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte Fredrik, min måtte forsikres som E39 M5 og fikk igjen penger for en 2001 E39 M5 ved tyveri/kondemnering. Men prismessig skulle jeg gjerne betalt 523i forsikring.. :roll:

Kan nevnte at jeg betalte ca 14 000,- i delkasko (27 år, trondheim, 8000km og 4000 egenandel. Terra forsikring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) Like greit selv om det er dyrere, greit å betale forsikring for en 523I når regninga kommer men når uhellet først er ute så kan man angre seg gul og grønn :roll: En bekjent med en ombygd E36 M3 dreit seg ut der når bilen sto i fjellveggen på glatta og i forsikringspapirene sto det 318... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, det er sant! :-)

Anbefaler trådstarter å ta en ringe runde og ikke gå for "det første og beste".

Tryg, gjensidige, storebrand, if og terra er gode her.

Var flere som ikke ville forsikre denne typen bil når jeg ringte (f.eks nemi)..selv om jeg snart er 30 år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ordnet grei forsikring på den nå.

Men tok en ringe runde rundt Norge, sinnsyke priser, dyreste 40.000kr, og ca 30.000 hos de andre, mange selskaper ville ikke forsikre denne, men ene dama i et selskap sier til meg.

-Hvir mye hk er det i denne

-Det er 400hk

-oioi 400hk, er du sikker på det

-JA

-Hmmm jeg finner den ikke her, er du sikker på at det er 400hk og ikke 40hk

-Jeg ler, nei det er 400hk, dt er en bmw m5 og ikke en opel corsa

-Hmm, vent jeg skal be kollegaen min tar over

-Etter en liten stund så kom det visst en som visste hva det var, og sa hei, gratulerer med en ny bil, og den var grom osv og famt frem bilen og ga pris på 30.000kr

Men men, Dan fra drømmebil snakka jo med if for meg og siden jeg er en kunde der før md drosja mi og har god historikk og er en flink betaler så ordnet de det for 11.780kr fullkasko, bedre kan det ikke bli.

Noen som kan gi meg anbefaling på ny clutch, nåværende er sliten og må byttes, trenger noe som er litt sterkere enn originale, trenger ikke å være skikkelig performance greier, siden bilen er helt original og jeg vil ha den sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg ler, nei det er 400hk, dt er en bmw m5 og ikke en opel corsa

Haha. bra sagt. Hun dama kan ikke ha vært mye borti M-biler skjønner jeg :) Eller motorsterke biler for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dritrå M-bil. Estoril er virkelig en flott farge, du må slenge ut noen flere og bedre bilder i sola ;) Underkant av 12løk for fullkasko på denne må jo være veldig billig, regner med at du ikke er 18 år da :P Hadde vært interessant å høre hva Drømmebil tokk for å levere den i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...