Stenbakken Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Da har man fått vasket og pusset litt bil, samtid som jeg har fått sjekket opp senkesettet på bilen, så jeg skal få TUV papirer og godkjenne dette. Det som er blitt gjort idag er: Full støvsuging av hele bilen Vask av dashbord Seter er gått over med leather cleaner Renset matter Pusset felger Polish og motorvask kommer nærmere gatebil. Legger med noen bilder FØR ETTER FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Så veldig bra ut dette her. Godt du fikk vekk stickers greiene på skjerm og interiør lister. Og godt de skal vekk på taket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 får vell ikke godkjent senken i nærheten av den høyden vell? sku fått på noe spacere og! står jo alt for langt inni buene både foran og bak. pen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Så veldig bra ut dette her. Godt du fikk vekk stickers greiene på skjerm og interiør lister. Og godt de skal vekk på taket også Takk får vell ikke godkjent senken i nærheten av den høyden vell? sku fått på noe spacere og! står jo alt for langt inni buene både foran og bak. pen bil da Får ikke godkjent med den høyden den står på nå eller hjulstillingen Og spacere kommer, men med den høyden som bilen står i nå så subber bilen med 10mm spacer bak. Forran kommer det også spacere, usikker på mm enda, men skal lenger ut til gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Bare å heve og space her få felgene langt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 For og ta det med en gang da Det som jeg vil få gjort føre gatebil den 24 mai er *Svart tak *Space ut hjulene *Ta en liten lakkrust boble på VF *Motorvask *Bytte radiator *Mørke blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Likte ikke hippiegreia, men ser mye bedre ut nå haha! Fete felger også! Hva slags frontlykter er det? Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Likte ikke hippiegreia, men ser mye bedre ut nå haha! Fete felger også! Hva slags frontlykter er det? Hvor kjøpte du de? Det er vanlige frontlykter med et lag sotningsspray + gul lamin x på lykteglasset. Det skal sies at dette svekker lyset MYE, så dette kommer nok bare til og sitte på bilen nå på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Steike tøff bil! Syns den ble mye råere uten stickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Flott coupè! Veldig clean og pen og se på men svart M3 interiør hadde nok gjort seg meget bra! Takk gud for at du fjernet stickersbombingen ikke bra å være overivrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Likte ikke hippiegreia, men ser mye bedre ut nå haha! Fete felger også! Hva slags frontlykter er det? Hvor kjøpte du de? Det er vanlige frontlykter med et lag sotningsspray + gul lamin x på lykteglasset. Det skal sies at dette svekker lyset MYE, så dette kommer nok bare til og sitte på bilen nå på sommeren Med andre ord, ikke noe for meg som bor langt utpå landet Jeg vurderer å kjøpe sånne her (frontlykter) i stedet. Tror du de er noe særlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 PenguiN- : Takk Og ja, svart skinn fra M3 hadde ikke gjort noe, men da man ikke tjener mer som meg så blir det vanskelig, selv om det er det jeg hadde prioritert høyest dessverre Shattered: jeg bor å ganske langt på landet nå du ser på det store og det hele, men gjorde det nå uansett siden det nå er sommer og er lengre lyst Og har ikke helt sansen for de der jeg, vet ikke hvorfor, men får ikke helt taket på de egentlig, men det er kule lykter, og på en mørk bil så blir det nok kult. Men jeg hadde ikke satt det på min, men det er meg, og vi er jo alle forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Kan hende d ser nåkså kult ut på bilde, men i real life så vil jeg tru det ser akkurat like feil ut som NOEN typer angel eyes på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Jeg vil nok si meg enig i det som Vegardb17 sier her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Steike tøff bil! Syns den ble mye råere uten stickers Takk for det Ja, synes det selv, vekket jo oppsikt så klart, men gleder meg til og få lagt svart tak på bilen istede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå