Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E61 er ingen dårlig bil, det er det ingen som påstår og den er milevis foran f eks Audi med sine V6 TDI motorer og Mulitronic kasser som havarerer eller Mercedes E klasse med sine rustproblemene og generelt dårlige kvalitet (særlig interiøret)

Håper for din del at du ikke sikter til W211 her.

Man får 523i innenfor budsjettet, og da får man også "nymotoren".

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tusen takk for godt svar! Der fekk jeg svarer jeg var ute etter :-) usikker på hvor mye jeg kan putte i bil, men dette skal jeg finne ut av i morgen. Så kanskje det blir den 525d msport 2006mod, kjørt 119k til 250000,-

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
E61 er ingen dårlig bil, det er det ingen som påstår og den er milevis foran f eks Audi med sine V6 TDI motorer og Mulitronic kasser som havarerer eller Mercedes E klasse med sine rustproblemene og generelt dårlige kvalitet (særlig interiøret)

Håper for din del at du ikke sikter til W211 her.

Man får 523i innenfor budsjettet, og da får man også "nymotoren".

Skrevet
Tusen takk for godt svar! Der fekk jeg svarer jeg var ute etter :-) usikker på hvor mye jeg kan putte i bil, men dette skal jeg finne ut av i morgen. Så kanskje det blir den 525d msport 2006mod, kjørt 119k til 250000,-

Bare hyggelig det :) Høres absolutt ut som ett godt alternativ det du har der, absolutt ingen gal kilometerstand og så lenge den er godt fulgt opp så har du ikke noe å være redd for :) Som du sier selv så har du god inntekt og forhåpentligvis ikke for mange "svin på skogen" i bankens system, så det bør gå bra med finansieringen :)

Skrevet

Bare hyggelig det :) Høres absolutt ut som ett godt alternativ det du har der, absolutt ingen gal kilometerstand og så lenge den er godt fulgt opp så har du ikke noe å være redd for :) Som du sier selv så har du god inntekt og forhåpentligvis ikke for mange "svin på skogen" i bankens system, så det bør gå bra med finansieringen :)

Håper det går fint :-D

Skrevet

Ja var godt litt langt, men alle servicer var fulgt opp. Samme med 520'n, der var turboen,nivåreguleringa og det der kabelbruddet byttet ifjor sommer. Fikk lån hos dnb på 180k, men med 10% egenandel, så får se om min bank kommer med noe bedre imorgen! :)

Skrevet

Angående forbruket som er nevnt lengre frem her, få sjekket om det er noe som er feil med bilen. Jeg har kjørt M57 i snart 6 år nå. Over 3,5 år med E39 530dat og drøye 2 år med E6 525dat. Begge bruker rundt 0.6-0.7 på vanlig langkjøring med litt last i bilen og rundt 0.9-1.0 ved vanlig hverdagskjøring. Alt målt på pumpe og telleverk. Har kommet et stykke under 0.6 på langkjøring på begge om jeg går inn for det.

Skrevet

Ville ikke valgt noe av de :? Den første har for lite utstyr og feil motor, 520d er for knapp i en tung 5 serie. Siste har etter min mening gått for langt men er den jeg ville valgt om du MÅ velge en av de, har mer motor og er bedre utstyrt :)

Nå må du slutte å vase mannskit.

520d med 163hk er mer en nok til vanlig bruk, 8,7sek 0-100 med automat, og toppfart på 223km\t.

Skrevet
Til det budsjettet ditt ville jeg kjøpt en av disse, alt etter om det er diesel eller bensin som er ønskelig.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40141341

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39885227

Ville styrt unna 2004 og 2005 modellene, siden dette er de 2 første produksjonsårene til E60.

Ja, får se hva banken sier imorgen! :) har sett på de 2 der og, liker spesielt den blå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...