Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Hvis du clayer på voksen så forsvinner det nok, og tror de gjør noe sånn på de fleste dekksjappene. Ellers slipper de jo fort.

Hvis ikke Cleaner Fluid Regular funker, prøv medium, funket fantastisk på felgene jeg hadde på e46n, fjernet misfarging som jeg trodde aldri kom av, og en masse asfaltflekker

Flotte felger forresten! Heftig kant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sveigis skrev:

Fine felg .

Disse passer perfekt på e39.:).

Du får hive felga på og ta noen bilder.

Flott jobbbdu gjør på de hvertfall

takk for det jan! :)
ja får se! kanskje jeg gjør det ila helga ^^

1 time siden, Gorg skrev:

Hvis du clayer på voksen så forsvinner det nok, og tror de gjør noe sånn på de fleste dekksjappene. Ellers slipper de jo fort.

Hvis ikke Cleaner Fluid Regular funker, prøv medium, funket fantastisk på felgene jeg hadde på e46n, fjernet misfarging som jeg trodde aldri kom av, og en masse asfaltflekker

Flotte felger forresten! Heftig kant :)

det er ikke voks på felgene nå :) men de bruker jo ganske sterk felgrens på dekksjapper, så red den river av voksen. men hvis felgene er helt rene og pene så burde det jo ikke være noe problem å ikke bruke. jeg er bare skeptisk på festeevnen på limet hvis det legges på område med voks :P

regner med de fleste urenheter forsvinner med clay ^^ har bare regular det som fulgte med i felg settet :P blir nok bra te slutt serru ^^

takk for det! :D trur kanskje de blir litt små på e39´n =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en runde nr2 i dag, men clay, vask og prickbort! Gikk vel rundt 2l xD og fikk fremdeles ikke løst alt :/ kompis kommer bort med citrus rens etterpå kanskje jeg får vekk resten og alt av lim rester! :D 

 

image.thumb.jpeg.f4bd6d907e93c012695ea8cimage.thumb.jpeg.74f6da86fe2b213b71bb522

som dere ser så er det en del eller var en del dritt på de! :P

image.jpeg

Tatt inn i varmen for å få fjerna lim rester og resten av småplugg ^^
så en polering så sv Autobahn etter det! ^^

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RemyNG skrev:

Så fruen drepte deg ikke altså? :P

neida, hu vakke fornøyd akkuratt xD men ble blid når jeg la på voksen! lukta jo Autobahn i hele leiligheta! :x

24 minutter siden, Gabz skrev:

Sexy ;) 

ja må si meg enig! :D men fy! jeg skal ikke ha felger med så mye eiker igjen! xD faen meg kjøpe 5 eika felger fra nå av! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! :D letter å polere og vokse(Y)
men den tid den gang hvis det blir så er jeg veldig usikker på om jeg skal ha 18 eller 19"

men hvis jeg skal ha 9.5 foran og 11" bak så trur jeg faktisk at 18" blir bra nok :) trur kanskje det blir for stort i 19"
eller hva trur du gabz?

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...