Freakshow Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Stemmer men bilen ville vel ikke gått hadde høytrykks pumpa vært gåen? Bilen skal på diagnose neste onsdag kanskje værsktedet klarer og finne ut hva som er galt! Håper hvertfall det! Andre planer framover er hvertfall at bilen skal inn på vinterlagring også bruker jeg 330'n i vinter De salter jo ikke her oppe så her kan man jo kjøre hva som helst hele året xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Fått gang på e39en igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Herregud og treig du er da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 fin bil du har! kommet deg sørover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Fått gang på e39en igjen eller? haha jada den går var ikke diesel pumpa viste seg bare å være 2 glødeplugger som var gående derfor treig starta så satt jeg og leste litt om hvorfor bilen går merkelig så jeg trur det er LMM som er gåen, så skal få bytta den så får vi krysse fingrene på at den er iorden igjen Herregud og treig du er da bilen har vært oppe å gått i flere uker nå! fin bil du har! kommet deg sørover? takk takk tar flyet fra kirkenes klokka 20.25 til oslo så blir man henta av svigers på gardemoen Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Da var bilen Parkert for vinteren ^^ så da har jeg tid til å fikse noen små ting jeg skulle gjort i sommer ting som skal gjøres i løpet av vinteren/våren Bytte glødeplugger Pelle front lyktene i biter og vaske og pusse over glasset Pusse over baklyktene på Bakluka og bytte ut Skjermen på spedometeret grunnet full av pixel feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Vinterlagring er kos det! Står vel tørt regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 ja den gjør det ^^har ikke vintedekk til den men hadde til 330´n så derfor parkert ^^også salter de ikke her oppe så her kan man jo kjøre med hva som helst uten at det tar noe skade av det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Får bumpe litt jeg da Hvor kjøpte du vindaviserne dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Får bumpe litt jeg da Hvor kjøpte du vindaviserne dine? hehe kjøpte de på BS bildeler. men ville bestilt de fra en annen plass hvis bs ikke har det på lager. de har en leverings tid som ikke ligner grisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 hehe kjøpte de på BS bildeler. men ville bestilt de fra en annen plass hvis bs ikke har det på lager. de har en leverings tid som ikke ligner grisen! Oisann, 1000kr og 3ukers leveringstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 hehe jepp, og det tar nok mere en 3 uker, tar sikkert 2-8 mnd ja ville lett en annen plass Takk takk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Leste hele tråden nå, flott 5er og fine updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 takk for det! hadde egentlig tenkt og selge den og 330´n til fordel for e61! men fant ut at jeg heller bare skal beholde den brukt så mye penger på den nå og må sikkert bruke like mye penger på ny bil da bruker jeg heller denne ^^men 330¨n skal selges over nyåret til fordel for e30 (A) hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Bytte 330 mot min e30 til våren? Med mellomlegg fra meg selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå