Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Jepp nye deler er fint! :) men blir nok ikke helt helt nye lykter xD

Jada skal få slengt ut et bilde eller 2 i morgen ^^

Men blir nok med det! Bilen blir mest sannsynlig pakka full av flyttelass med en gang xD

Ja gleder meg som en unge! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi flyttet fra Kirkenes og ned til Sandefjord igjen! ^^
Vi startet på Fredags morgen og kjørte sirka 1200km ned til sundsvall og overnattet på hotell der før vi startet igjen i 11 tiden på lørdag videre til sandefjord.

Bilen fungerte utmerket! utrulig hærlig følelse og kjøre e39´n igjen! selv med stivt coiloverkitt og 19" er den en drøm å kjøre <3

Men det gikk vel et par glødeplugger på tur nedover, viste at 2 var gåene så planen var og bytte alle sammen. nå starter desverre ikke bilen så på mandag Bestiller Nye glødeplugger, Blendeplugger til swirlflaps, nye pakninger til innsug, Luft filter og kabin filter! ^^ sikkert noe anna jeg har glemt! :o
skal få tatt litt bilder av bilen senere eller i morgen! ^^

 

Var forresten en helt fantastisk tur! med utrulig mye flotte biler å se! :D Men iogmed at jeg kjørte så hadde jeg ikke veldig lyst til å dra opp tlf og ta bilder! :P møtte de fleste tøffe biler i motgående kjørefelt så man så de jo bare få sekunder desverre! :( men men! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da hadde jeg akkuratt bestilt deler te bilen! :)
da var Glødeplugger bestilt, Swirlflaps blockoff plater med pakninger til alt, EGR termostat, Veivhusventilasjons filter, Luft filter, kupe filter og Olje filter! ^^
så da var det bare å vente på delene! :D

OH OH! også har kjæringa endelig bestilt den VELDIG seine julegaven min! :P ho bestilte Swissvax Felg pakke med voks og alt i tillegg siden den var 6mnd på overtid så fikk jeg vaskepakke med 1l Prickbort, 1l Scandic Shine Iron S, Chemical Guys såpe 450ML, Vaskebøtte med Gritguard og lokk, Vaskehanske i microfiber/ullhanske, RIM7 Felgrens 500ml Og Miracle Dryer Tørkehånkle :D

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det takk for det ^^ ja er alltid like moro! :D skal bli godt å få bilen gående igjen! Har liksom nettopp vært tel vinterlagring LENGE! Også går glødepluggene xD

Uff! Men skal bli godt å få kjørt femmern igjen! ^^ driver og surrer rundt i Volvo 850'n te Svigers om dagen :P er litt nedtur fra å kjøre 530'n for å si det mildt! xd

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag fikk jeg julegava mi i posten! Men trur du faen ikke posten Har sparka fotball med eska mi sp det har lekke ut av alt! Så jada! Er i kontakt med scandicshine og de ordner opp! :D fantastisk kunde service! ^^

Sånn så den forøvrig ut når jeg fikk den sv posten Oo 4ebffdc6f815f7bbd6a74ea874c53d7d.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay så det over her.... :smile:

hehe ja står over! :)

 

fått start på bilen igjen? :)

skal du på treffet til BMW CCN i morgen eller på lørdag? :)

nei det har jeg ikke! :(

men hadde planen og dra på lørdag! :D jobber så seint i morra at da har jeg nok ikke mulighet! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...