Shattered Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 Noe nytt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Noe nytt her? nei lite venter på en som kommer 25 og skal ta en real diagnose så man får konstantert hva som er gærnt med frøkna ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Uff! Håper du bytter henne i en sliten preface e46 diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Uff! Håper du bytter henne i en sliten preface e46 diesel åh noen ideer til bytte altså? nei ville nok heller bytta ut 330´n i en annen e39 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Kan bytte 330'n din i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Kan bytte 330'n din i min tar du over lånet på den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Njaaa, kan heller by på en babb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Njaaa, kan heller by på en babb? haha! da bør den babben være GOD! xD når jeg mener e39 så mener jeg ikke en som har mindre motor og går dårligere xD da måtte det vært en 525D eller 525/530i ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 åh noen ideer til bytte altså? nei ville nok heller bytta ut 330´n i en annen e39 <3 Men jeg skal ikke ha bensinmotor igjen! Ser for meg det blir E39 igjen etter jeg fyller 23 Er faktisk ikke lenge til, gaaah, tida flyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Men jeg skal ikke ha bensinmotor igjen! Ser for meg det blir E39 igjen etter jeg fyller 23 Er faktisk ikke lenge til, gaaah, tida flyr haha hvorfor ikke? det er jo veldig morsomt! ja gode biler! gleder meg til å få hu opp å gå igjen sånn at jeg kan cruise rundt i hu te sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Fordi bensin er dyrt, og en kompis har bare hatt uflaks med de motorene han har hatt eneste er m5/m3, det hadde ikke gjort meg noe Ser den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 ja det er det! nesten ikke verdt å ha bensiner lengre så lengst det ikke er noe så gromt som m3/m5 xD jæbla dyr og bruke 330 fram og tilbake Sandefjord/undrumsdal hver dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Pfft, allerede svindyrt med 520 Derfor jeg savner diesel så fælt. Får jo kjørt over dobbelt så mye for samme pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Pfft, allerede svindyrt med 520 Derfor jeg savner diesel så fælt. Får jo kjørt over dobbelt så mye for samme pengene! for en billigere penge diesel er billigere vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 (endret) Jobber du på lastebilverkstedet der borte? Er vel ikke så mye annet i ingenmannsdal, bortsett fra skole, kirke og barnehage? Endret Desember 22, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå