Sund.M3 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 hvordan er det egentlig å kjøre med dette oppsette? det er jo ingen tvil om at det er kult, men er det noe mer enn det? missforstå meg rett her, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 kult! følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Følger med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Noen bilder fra Cars'n coffee, ett utrolig hyggelig treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 dette ble tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Du var den eneste som kom deg lett i på den dårlige grusveien til treffet og hadde den laveste E36en der denne bilen er helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 hvordan er det egentlig å kjøre med dette oppsette? det er jo ingen tvil om at det er kult, men er det noe mer enn det? missforstå meg rett her, hehe Det er endel som lurer på det her, og jeg skjønner jo det Men jeg har bare hatt "billig" coilovers før, så har ikke noe særlig erfaring innenfor omerådet. Men synes det er bedre å kjøre med enn vmax coils som jeg hadde på forrige bilen Tenkte jeg skulle få carlhaakon til å prøvekjøre, da han er vant med KW2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Flere bilder fra C&C, all heder til de flinke fotografene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Jeg gliste for meg selv når vi kjørte nedover og du plutselig heva bakenden mens du kjørte! Kult Tøff sak dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Den her var grom! Luft er feeeett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Drittøft, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Jeg bare gliser av den bilen her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Rått med luft! Må jeg bare si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Haha, lo godt da jeg fikk se video fra treffet nå.. Ankommer høyere enn Mount Everest :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 ohh yess, slapp hvertfall å snike meg over grusveien... men måtte le når jeg så det på film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå