tommyheimberg Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Sinnsjukt rått!) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Takker folkens! Kan forøvrig si at jeg har blitt tatt i teknisk kontroll igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Hva klagde de på denne gangen da? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Rart når du var på gatebil? lav bmw er obligatorisk å stoppe for bt Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Var ikke på gatebil faktisk, var like ved der jeg bor Senk og hjul fikk jeg lapp på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Var ikke på gatebil faktisk, var like ved der jeg bor Senk og hjul fikk jeg lapp på... Nedtur! Gjort mye med hjulhus o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Fikk du ikke det samme for ikke lenge siden? :s Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Det ble meget bra! Hvilken type stoff har du brukt å trekke sidebekledningen i bagasjerommet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Nedtur! Gjort mye med hjulhus o.l? Nope, har bare slipt bort en sentreringsring der fjæra sitter bak. Så er fort gjort å få den orginal Fikk du ikke det samme for ikke lenge siden? :sSent from my Ess4 Jupp, vært godkjent i 2 uker eller noe Det ble meget bra! Hvilken type stoff har du brukt å trekke sidebekledningen i bagasjerommet med? Brukte bare høytaler filt, ble overraskende bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Dette ble så rett med fargekombinasjonene, jesss! #win Nedtur med teknisk da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Dette ble så rett med fargekombinasjonene, jesss! #winNedtur med teknisk da... Ble fornøyd selv og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Badetur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Badetur! [ Bilde ] Det bildet der vant på alle punkt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Rått bilde:-)! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå