MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Dette må jo bare bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 You insane man. Åssen tall regner du med å havne på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 You insane man. Åssen tall regner du med å havne på ? Nei blir ikke store økningen, 280 kanskje? Skal prate litt med Ess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Sluker felony bredding breiere hjul eller? Vet du noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Det ser jo ut til at det er god plass med felony form. Tucker 11" bak, har ikke bilder, bare link til bilder http://instagram.com/shaun_quill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Syns di du har nå er mye grommere jeg! Kanskje mere cleant og "anonymt" med felony men... Ser ikke så fint ut på di på insta som har poppa syns jeg. Da må det sparkles inn syns jeg... Men ser folk har 11,5 med 285 forran med felony Så plass til nok av hjul hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Det ser jo ut til at det er god plass med felony form. Tucker 11" bak, har ikke bilder, bare link til bilder http://instagram.com/shaun_quill Ja har sett det jeg å, for de jeg har nå har en kant loddrett ned. Så er litt samma fasong som orginale skjermer. Mens kanten på felonyform stikker mer uttover som en valsa bue Tror jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Blir rått å se hjulspinn med denne brei ræva sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 syns felony form breddinga er rå! men du skal ikke ha den store vinga bak hvis du har breddinga? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Har tenkt på vinge! Digger LTW, men den har blitt ganske allmenn og er det "safe" valget Tenkt litt på lav ltw med en modifikasjon, ducktail eller gå all the way og handle "atmospher demolisher" x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ducktail eller csl bakluke hadde blitt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Stemmer for LTW vinge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Litt dårlig bilde for å vise skjermene kanskje, men bare sjekk felony form på facebook. Kan hende jeg beholder de jeg har nå, men får se når de andre kommer Litt usikker, de skal bredde 50mm både de jeg har og felonyform... Men tror kanskje felony er formet litt annerledes som gir litt bedre plass Veldig rart at med en så gjennomført bil har prestert og sette nyrene feil vei. Blir nok veldig artig med kompressor mr. dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå