Gå til innhold

Ikke vinterlagre bilen hos Autostrada Billingstad!

Werther
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fant dette på forumet til Porsche-klubben, og dette må deles med entusiaster.

Mannen hadde satt sin Porsche 911 996 på vinterlagring hos Autostrada Billingstad, og hadde fått beskjed om at den sto godt og varmt innerst i lagringslokalet. Han dro tilfeldigvis innom i januar for å se etter bilen, og fant den nedsnødd på parkeringsplassen med tom bensintank, nesten tomt batteri, alarm som pep, og cola-flasker på gulvet i baksetet.

Han hadde ikke memorert kmstanden, så vet ikke hvor mye den er brukt. Fy f*** så provoserende! Snakk om og ikke ha respekt for andres eiendom. Han tok med seg bilen hjem heldigvis...

wzvwusi02qxcn20et2sx_thumb.jpg

De har jo for vane å ha stående Ferrarier, Lamborghinier o.l utendørs på vinteren, fulle av skitt under broa v/E18 innover til byen.

Leste også at en selger der i en annen anledning skrøt av å ha kjørt diverse biler i butikken på bane helgen før. Og det mens de stod til salgs. Useriøst å misbruke bilene/kundebiler sånn.

Norsk kundeservice glimrer til nok en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var da som bare inn i helvete dårlig gjort mot eieren av Porschen. Jeg tror jeg hadde eksplodert av sinne hvis det var min bil. Helt klart advokatmat og kanskje også et oppdrag for noen mindre sympatiske bekjente jeg har. Hmmm... det smarteste er nok å dele historien på flest mulige sosiale medier som f.eks bimmers slik at Autostrada Billingstad får et stempel for å være totalt useriøse som ikke kan vaskes av... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, overrasker meg ikke noe. Bor like ved og har sett nå i flere år hvordan denne butikken drives. Rimelig mange fine biler som står året rundt utendørs. Selgere tar med seg bilen til og fra jobb som om det skulle vært deres egne. Hadde jeg hatt råd til en så dyr bil som de selger der borte skulle jeg aldri satt min fot der inne for å handlet. Det er da min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er forferdelig dårlig gjort, jeg hadde blitt så forferdelig sint hadde det vært min bil. En ting er at den står ute i snøen når man betaler i dyre dommer for vinterlagring, en annen er at bilen later til å være brukt og kun slengt på plass :evil:

Var noe av det samme på Gardermoen også, folk betalte for luksus parkering også sto bilene stuet bort på ett gjorde og støvet ned #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...