Gå til innhold

Mann fant 2 E30M3 på en låve, fhv 37 og 57 miles!

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rått at det går ann å finne slike biler nesten urørt, men det jeg lurer på er hvorfor folk setter fra seg slike biler når de såvidt har rulla ut av forhandleren? :?

[ Bilde ]

Forden er ikke interessant for meg men jeg skimter en E34 M5 bak der, den med de klassiske turbinfelgene. Er det ikke noe bilde eller informasjon om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen samling han har gitt. Skulle gitt mye for den svarte RS500 Cosworthen som bare har rullet ut av fabrikken! Forbasket synd at de kun kom med høyreratt... Og nei, man dytter ikke en S50 nedi en original og ubrukt Sport Evo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptellern har jo gått lenger enn km standen på bilen er jo. How? :P

Står vell bare på 10 mil menn?:-P, den bakerste teller vell 100 meter på e30?, om jeg ikke husker feil:-p

Ehm. Nei? :P er jo 4 tall der. Likt i min e30. Står 1042 der ;) 2 er hundremeterteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo på siden der da

The reason why the trip recorded distance is higher than the actual mileage is because the speedo's start at something like 999990 and the first/last ten of miles are put on at the factory during testing so when the car is finished the speedo reads 000000 or there abouts.

Obviously someone at the factory and selling dealer forgot to reset the trip!

Mark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...