Charly Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Fikk årsavgiften på våres nye bil i dag (X3 2005) og fikk sjokk. Der sto det svart på hvit at det skulle betales 3450 kr og ikke 2950 kr som jeg først trodde. Dette er en 2L Diesel og jeg trodde det var partikelfilter på disse? Er det jeg som har tatt feil eller er det Store bror som prøver å melke meg? Den er første gangs reg. i 2004. grunnlag for å klage eller bare godta det? Mvh Stian Sommerstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 dpf kom vel ikke før 2006, så er bare å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Audi A3'n til min mor er 2006, og den har ikke partikkelfilter hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Om stussen på eksosen din peker nedover har du ikke partikkelfilter, fort å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Om stussen på eksosen din peker nedover har du ikke partikkelfilter, fort å sjekke 1serie med eksos ned har DPF, så vet ikke om det er riktig måte å sjekke det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Se om det er sot i potta, er det ikke har den dpf, er det sot så har den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 om dpf er ettermontert slipper du ikke unna den dyre årsavgiften. må være orginal montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Sjekk utstyrslisten... skal stå der... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Jeg har en bil fra 10.10.2005 den har dpf. men dog blir det en 2006 model ifølge BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Er nok bare å betale Stian... Og ang endestussen, vi hadde Golf 6 diesel første og der stod potta rett ut. Ikke noe partikkelfilter på den. Så dette er nok veldig inviduelt. Som andre nevner her, sjekk utstyrslista. Står der evt. Men mest sannsynlig så har du nok ikke noe partikkelfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Nei tror DPF kom på 06 modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Fikk du sjokk av 500,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charly Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 takk for svar. saken er avsluttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Syns alle skal betale 50øre ekstra for å fucke opp for di Som den gruppa som går på face osv Genialt påfunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 tatt fra facebook innlegg hvis alle sammen legger på 50 øre på veiavgifta, så blir det masse surr i regnskapene til Toll&Avgift.Det er måten å protestere på, uten at VI får noen tilleggsregning.men DE får "krøll", for de må da manuelt tilbakebetale 1 krone.....for 50 øringen eksisterer ikke lenger.og da må de runde OPP og ikke ned........da har de litt å "pusle med" en stund.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå