eliot Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 er flere med e34 i lillehammer området som også kunne tenkt seg å møtes .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Bortsett fra all stereo-byggingen, har jeg begynt å pusse opp felgene Biltema sin malingsfjerner funker gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Long time no see mer bilder bro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Her har det ikke skjedd stort på en stund nei Bare konsa på bilstereo.. Hadde bilen på en tilstandsrapport her om dagen, den stod til forventningene, null mangler og rust under. Da var det på tide at skader utvendig ble tatt. Plasti Dip (og hammerlakk til taket) ble handlet inn for å dekke over det hele. Ble litt for lite plasti dip, men får ta et par lag til når jeg får kjøpt mer. Litt før-bilder (etter-"close-ups" kommer senere i dagslys): OBS, bildene lyver desverre, bilen ble ikke lilla men lyseblå.. Se nederste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hoho, dette har jeg ikke fått med meg! fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Oii, her må eg følge med, blitt skikkelig rå denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Hoho, dette har jeg ikke fått med meg! fett! Gjorde det i natt da Markus, hehe Takk sidelengs, følg gjerne med på bilstereotråden min i signaturen også Og husk Julians Lyd og Foto på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Stilig, noe litt utenom det vanlige på E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Ja må prøve noe nye ting, 525ix Alltid gøy det. Og siden dette er en "show-bil" med tanke på anlegget og treff osv, så har jeg lov til å gjøre det, føler jeg Men at ingen har kommentert at BMW-emblemene er fjerna enda, det var uventet! Ventet på masse hating jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Denna ble stilig. Hva gjorde du med rusta på forskjermen? Og hvor mye plasti dip gikk det med? Ikke helt fan av å fjerne emblema, men så ikke så værst ut. Viktig å gjøre noe man liker selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Er ikke helt fan av helplastidip fordi de fleste tar sort og det ser ikke ut på gamle biler, men denne ble faktisk dritkul! Passet bra med blank tak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Jasså fa må jeg spørr hvorfor du fjerna emblema? Føler ikke det helt blir "bmw" da sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Hvordan er det og vaske bilen når der er plastidip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Bare du ikke bruker petroleumsbasert avfetting slik som Prickbort så går det fint. Bruker du Prickbort så renner dippen av Tåler høytrykk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Takk, syns selv det ble bra med blank sort tak. Crabfish; jeg syntes jeg måtte gjøre noe mer ut av det når jeg først var i gang. Og da det var en smal jobb å fjerne emblemene gikk jeg for det. Syns det ble bra, fikk et enda flatere og bredere utseende. Jeg SKULLE ha brukt 3 gallon dip, med 2 liter tynner til hver gallon. Desverre kjøpte jeg bare 2 gallon dip. Så må ha på mer så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå