Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg :P Kulere å stille ut denne men står en E39 M5 i

Nærheten oppi der jeg gjerne skulle hentet å :P

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg :P Kulere å stille ut denne men står en E39 M3 i

Jøss, har du bilde av denne E39 M3'en? ;)

Skrevet
Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg :P Kulere å stille ut denne men står en E39 M3 i

Jøss, har du bilde av denne E39 M3'en? ;)

Hehe Sorry :P rettet det nå! Men ligger jo en "E39 M3" på finn å hehe men neitakk!! :P

Skrevet

En kompis henter E39n for meg på fredag å kommer oppom bud en tur men den kommer ikke på treffet dessverre. Men er kun original enn så lenge :P Så fort M3n er vekk skal den "under kniven" :mrgreen:

Blir bare hjul, senk å helfoliering tenker jeg men :)

Også ringte di fra campinga istad... Noen hadde avbestilt en 8mannshytte med bad å wc osv :mrgreen:8) Det blir knall!! Litt bedre enn di tomannshyttene vi skulle ha :P

Skrevet
En kompis henter E39n for meg på fredag å kommer oppom bud en tur men den kommer ikke på treffet dessverre. Men er kun original enn så lenge :P Så fort M3n er vekk skal den "under kniven" :mrgreen:

Blir bare hjul, senk å helfoliering tenker jeg men :)

Også ringte di fra campinga istad... Noen hadde avbestilt 8mannshytta :mrgreen:8) Det blir knall!!

Herlig! :D

Skrevet
Må nok melde avbud desverre, får ikke fikset eksosen på touringen før uti neste uke :/

Det var trist! :(

Skrevet

Vi er 3 stk som kjører fra Vestfold kl 0630 hvis noen vil henge på fra Tønsberg :) Møter opp på Jarlsberg hovedgård (tomsbakken). Satser på å ha god tid til å rekke Esso ved gardermoen da!

Skrevet

Noen som har sjekka opp at ingen veier som vi skal kjøre er stengt mtp flom som har vært i den siste tiden?

Anyways, nå er bilen klar for tur i morgen. (det er jommen meg sjåføren også 8) )

Skrevet

Baggen å alt er pakket å klart :D Heeelt skyfri himmel ute nå å håper det er det imorgen tidlig også 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...