Ivrig86 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg Kulere å stille ut denne men står en E39 M5 i Nærheten oppi der jeg gjerne skulle hentet å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg Kulere å stille ut denne men står en E39 M3 iNærheten oppi der jeg gjerne skulle hentet å Jøss, har du bilde av denne E39 M3'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg Kulere å stille ut denne men står en E39 M3 iNærheten oppi der jeg gjerne skulle hentet å Jøss, har du bilde av denne E39 M3'en? Hehe Sorry rettet det nå! Men ligger jo en "E39 M3" på finn å hehe men neitakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 En kompis henter E39n for meg på fredag å kommer oppom bud en tur men den kommer ikke på treffet dessverre. Men er kun original enn så lenge Så fort M3n er vekk skal den "under kniven" Blir bare hjul, senk å helfoliering tenker jeg men Også ringte di fra campinga istad... Noen hadde avbestilt en 8mannshytte med bad å wc osv Det blir knall!! Litt bedre enn di tomannshyttene vi skulle ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 En kompis henter E39n for meg på fredag å kommer oppom bud en tur men den kommer ikke på treffet dessverre. Men er kun original enn så lenge Så fort M3n er vekk skal den "under kniven" Blir bare hjul, senk å helfoliering tenker jeg men Også ringte di fra campinga istad... Noen hadde avbestilt 8mannshytta Det blir knall!! Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Under ett døgn igjen, så er vi på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Må nok melde avbud desverre, får ikke fikset eksosen på touringen før uti neste uke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Må nok melde avbud desverre, får ikke fikset eksosen på touringen før uti neste uke :/ Det var trist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Får komme sterkere tilbake senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Får komme sterkere tilbake senere! Det må du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Håper det blir goooodvær oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Håper det blir goooodvær oppover! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Vi er 3 stk som kjører fra Vestfold kl 0630 hvis noen vil henge på fra Tønsberg Møter opp på Jarlsberg hovedgård (tomsbakken). Satser på å ha god tid til å rekke Esso ved gardermoen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Noen som har sjekka opp at ingen veier som vi skal kjøre er stengt mtp flom som har vært i den siste tiden? Anyways, nå er bilen klar for tur i morgen. (det er jommen meg sjåføren også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Baggen å alt er pakket å klart Heeelt skyfri himmel ute nå å håper det er det imorgen tidlig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå