Gå til innhold

Kolonnekjøring til GS Bildeler i Bud - 07/06 2013! :D

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg :P Kulere å stille ut denne men står en E39 M5 i

Nærheten oppi der jeg gjerne skulle hentet å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg :P Kulere å stille ut denne men står en E39 M3 i

Jøss, har du bilde av denne E39 M3'en? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker!!! To stykk som vill ha bilen min nå men ingen kommer før helga... Litt kjipt å litt digg :P Kulere å stille ut denne men står en E39 M3 i

Jøss, har du bilde av denne E39 M3'en? ;)

Hehe Sorry :P rettet det nå! Men ligger jo en "E39 M3" på finn å hehe men neitakk!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis henter E39n for meg på fredag å kommer oppom bud en tur men den kommer ikke på treffet dessverre. Men er kun original enn så lenge :P Så fort M3n er vekk skal den "under kniven" :mrgreen:

Blir bare hjul, senk å helfoliering tenker jeg men :)

Også ringte di fra campinga istad... Noen hadde avbestilt en 8mannshytte med bad å wc osv :mrgreen:8) Det blir knall!! Litt bedre enn di tomannshyttene vi skulle ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis henter E39n for meg på fredag å kommer oppom bud en tur men den kommer ikke på treffet dessverre. Men er kun original enn så lenge :P Så fort M3n er vekk skal den "under kniven" :mrgreen:

Blir bare hjul, senk å helfoliering tenker jeg men :)

Også ringte di fra campinga istad... Noen hadde avbestilt 8mannshytta :mrgreen:8) Det blir knall!!

Herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 3 stk som kjører fra Vestfold kl 0630 hvis noen vil henge på fra Tønsberg :) Møter opp på Jarlsberg hovedgård (tomsbakken). Satser på å ha god tid til å rekke Esso ved gardermoen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sjekka opp at ingen veier som vi skal kjøre er stengt mtp flom som har vært i den siste tiden?

Anyways, nå er bilen klar for tur i morgen. (det er jommen meg sjåføren også 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...