Espen02E30 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ja men han her fikser tydeligvis alt, til og med forbrukslån på under 7% i rente. Får til alt han, bare penger han ikkje klarer å fikse. Har ikke skaffa forsikring enda men veldig mange sier gjensidige er billig. har som har bilen nå betaler 10k i året. Forbruks lånet jeg lurer på er fra https://www.lendo.no/ som er vist 7.90% rente. Så vis jeg skal låne 175k der og betale det ned på 3 år (noe som skjer fortere såfort jeg får solgt bilen jeg har nå + andre ting) Kommer da på 5476kr/mnd * 36 mnd'r = 197 136kr totalt Så rentene kommer på 22136kr. Har trua på at det er vært det nå som jeg har funnet den bilen jeg har lett etter lenge. Men har enda ikke fåt svar fra lendo så blir det dyrere kan de dra te hælvete. For at du da skal komme i nærheten av 10k må du bli total kunde, dvs kjøp hus, båt, livsforsikring osv... Skjønner du poenget Jeg har akkurat gått en runde nå. 8500,- for min E91 full kasko, jeg er 27 år. Er da total kunde med hus, 2 x bil, båt, hund osv osv Hva folk sier er billigst stemmer ikke alltid med hva som er best i alles tilfelle.. Ring og sjekk, jeg tror du legger hele planen din på hylla etter 2-3 tlf. Kjipt ja, men sånn er det. Har vel selv drømt om E30 M3 siden jeg var 13-14 år men har ganske enkelt ikke råd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 70-100k for en 740 turbo? Da bør det være en med 5-600 hk.. Minst Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 1: Selge finstasbilen. 2: Kjøpe ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Det ville jeg og gjort, så heller kjøpe en BIlLIG bruksbil! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 For at du da skal komme i nærheten av 10k må du bli total kunde, dvs kjøp hus, båt, livsforsikring osv... Skjønner du poenget Jeg er totalkunde i Gjensidige. 2 biler, båt, villa og innbo. 70% og 75% bonus på bilene. Er over 30 år. Likevel tviler jeg på at jeg klarer å komme særlig under 10k på en fullkasko for E30M3, (uten at jeg har sjekket). For en 20 åring vil det være ren utopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Og den 740'en må være gullbelagt om han skal få 70-100k for den. Evt finne en fullstendig hjernevasket volvoentusiast. Det står en seriøst bygget 740 med 640hk på finn, til 159k, men det er en helt spesiell bil. Neppe lettsolgt. Øvrige 740 (og 760) ligger på 15-30k, for tildels brukbare eksemplarer. Men optimisme er en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Og den 740'en må være gullbelagt om han skal få 70-100k for den. Evt finne en fullstendig hjernevasket volvoentusiast. Det står en seriøst bygget 740 med 640hk på finn, til 159k, men det er en helt spesiell bil. Neppe lettsolgt. Øvrige 740 (og 760) ligger på 15-30k, for tildels brukbare eksemplarer.Men optimisme er en fin ting. Mange som vil kjøpe 740'n min. Bare du som ikke er interesert i volvo. Og den du har sett er banebil og det er min og delevis men registrert på veg... Du får se om du finner en svart strøken 740 til 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Det har ikke noe med hva jeg liker og ikke. Det har noe med hva markedet tillater. Jeg er lite inne på Volvo, men vet at du kan snuble over flotte 940'er (med turbo) til under 50k. Da høres det voldsomt ut med 70-100k for din 740. Ambassadebil eller ikke. Men for all del. Det er din bil, og kun du vet nøyaktig hva som er gjort med den. Jeg vet bare at det bør være en del til den prisen. Men nå er det nok sur fornuftig gammel mann fra min side. Jeg har sagt hva jeg mener om prosjektet. Som velmenende råd. Hva du bestemmer deg for blir helt opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Låne blei dyrere en de sa så da blir ikke det no. Så da bruker jeg penger på lotto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Kan'ke skjønne hvorfor. Ja, bruk de på lotto. Fornuftig valg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosconi Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Er det mulig.... Omg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Jeg ringde Gjensidige nå, og tok utgangspunkt i denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40369969 Full kasko, 8000 km, ingen førere under 23, 70% bonus (4 år); 6500,- Så det er jo ikke så ille.. Men antall hk hadde en del og si på pris, og vis det var ovr 300 måtte den inn til godkjenning eller noe. Jeg blir 27 år i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Låne blei dyrere en de sa så da blir ikke det no. Så da bruker jeg penger på lotto Ikke så overrasket, og dropp å spille bort penga dine, får ikke noe glede av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Lurer på hvilken bruker det er som har lite å gjøre på i dag.. Gidd å lage en falsk bruker for å kødde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå