Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Motoren står fortsatt på palle pga noen deler...

Men fikk montert nesten alt interiøret. Stolene parkert i kjelleren på tørk, litt fuktig etter å stått i garasje i 3 måneder. Skal leie en våtstøvsuger å gi de en skikkelig rens på stoler og taktrekk da de lukter pulver ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg tror jeg nevnte tidligere i tråden: Du må være NØYEN med å få fjeran absofuckinglutt alt av pulver. Om det ikke blir tatt kan det fucke med det elektriske på bilen, eller det kan komme rust veldig fort. Ellers enn det må jeg si at du har gjort en formidabel jobb med denne bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja apropos pulver... Tror du FAEN ikke den bare blussa opp i flammer IGJEN! Skulle prøvestarte den.. Så bare poff så var hele motorn i flammer.. Fikk slokka på rekordtid heldigvis så denne gangen var det en sensor som brant opp.. Men var en hell jobb å få vekk pulveret igjen..

Sent fra min C6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jæævlig.. heldigvis mye enklere å få vekk pulveret denne gangen, da jeg tok det med en gang.. og motorommet var knusk tørt når det brant... sist var det en god blanding vann og pulver så var mest en seig gugge hele driten...

Men i morgen blir det nytt forsøk.. Det som står igjen er å montere slavesylinder og lufte clutch, fikse en ledning på motorstyringa, og fikse en vakumslange...så blir det nok oppstart

Bilen startet såvidt rett for det tok fyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...