awt Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 I forbindelse med dette tenkte jeg det kunne vært morsomt å samle "høydepunktene" fra forumet i løpet av disse årene. Det er mange tråder som har gått i glemmeboken hos folk flest, og som mange ikke har fått med seg da det er noen år siden det sist var aktivitet. Alt av tråder kan legges inn, men del gjerne noe som er litt spesielt, morsomt eller som mest sannsynlig har allmenn interesse. Jeg kom på noen få i farten, men jeg vet det finnes ganske så mye mer. JEPPE: E46 M3 SMG sedan prosjekt bimmers.no sin offisielle samlivstråd Slappe tilstander! Pedi's E28 Alpina B7 TurboKat -Før bilen fikk airbag - med E12-bildespesial Ekstrem anlegg i BMW X5 Ground Zero Demobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Ok, jeg håpet noen skikkelig seriøse folk kunne foreslå noen skikkelig seriøse tråder før jeg kom og foreslo denne tråden, men nå vil jeg ikke vente mer. Derfor: Som E28-fan synes jeg denne tråden er litt festlig: Drømmebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Derfor: Som E28-fan synes jeg denne tråden er litt festlig: Drømmebilen? Den hadde jeg faktisk glemt! Moro å lese igjen! Helt tilbake til 2007, skal si tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Den tråden... Med han selgeren som manglet et øre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Hadde helt glemt jeppe sin M3 sedan, har lest den en gang før. Men må nesten lese den igjen nå Denne råtassen fortjener også en plass her! JAAS-e21 1000whp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Den tråden... Med han selgeren som manglet et øre... Stemmer det, den hadde jeg helt glemt. Her er den: Pass opp for denne E39 530d på autoDB.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Den tråden... Med han selgeren som manglet et øre... Faktisk beste tråden noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå