Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

Cinnamon er en svært lekker interiørfarge. Du har ikke vurdert å lage deg konturseter av begge setene du har ved å bruke sittebunnen fra sportssetene og ryggen fra komfortsetene? Personlig ville jeg ikke vært foruten knekken i øvre del av seterygg slik du har i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Saltkjelen skrev:

Cinnamon er en svært lekker interiørfarge. Du har ikke vurdert å lage deg konturseter av begge setene du har ved å bruke sittebunnen fra sportssetene og ryggen fra komfortsetene? Personlig ville jeg ikke vært foruten knekken i øvre del av seterygg slik du har i dag. :)

ja er det, har faktisk vurdert det lenge siden den knekken i ryggen er noe jeg virkelig liker med setene nå :D men savner den forlenget bein delen som er i sportsetene. Skal se hva det blir til driver og prøver å få tak i noe comfort seter som kan ofres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan blir det med nappa skinnet hvis du skal bruke øver del fra comfort stoler? kan du flytte over nappa skinnet? bil det passe?

og liker tanken på cinnamon ;) du har jo sett hvor lekkert det er i min bil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har forsatt Comfort setene i bilen enda :D Sportsetene blir ikke satt i før setene er farget og panel dekslet blir trekt i alcantara. Plus de ligger på lager, blir hentet imorgen og kjørt hjem så jeg får begynt på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, RemyNG skrev:

Nei har forsatt Comfort setene i bilen enda :D Sportsetene blir ikke satt i før setene er farget og panel dekslet blir trekt i alcantara. Plus de ligger på lager, blir hentet imorgen og kjørt hjem så jeg får begynt på det :D

okey! :)
hvordan gjør du det med dekselet bak stolen? skal dette farges i cinnamon, trekkes i alcantara eller beholdes sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, RemyNG skrev:

Tror det blir beholdt i sort :) trekkes det i alcantara blir det bare møkkete med tanke på kidsa 😂

kunne vært tøft i alcantara, men sort blir nok penest, litt kontrast blir nok bra :)
for midtarmlene blir sort right?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Freakshow skrev:

haha mente hele midtkonsollen :P xD

Skreiv feil, men ja midtkonsollen forblir i svart skinn tenkte jeg. Må ikke ta helt av med cinnamon fargen på alt. 😂

7 timer siden, Lassi skrev:

Skal du trekke dashbordet i skinn selv? :)

Jepp så lenge jeg ikke fant ett som er ferdig. Har fått lært meg og sy skinn i det siste så håper det går bra 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RemyNG skrev:

Skreiv feil, men ja midtkonsollen forblir i svart skinn tenkte jeg. Må ikke ta helt av med cinnamon fargen på alt. 😂

Jepp så lenge jeg ikke fant ett som er ferdig. Har fått lært meg og sy skinn i det siste så håper det går bra 😁

hvis du er flink så skal du få ta mitt også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, RemyNG skrev:

Skreiv feil, men ja midtkonsollen forblir i svart skinn tenkte jeg. Må ikke ta helt av med cinnamon fargen på alt. 😂

Jepp så lenge jeg ikke fant ett som er ferdig. Har fått lært meg og sy skinn i det siste så håper det går bra 😁

Du kan få lov til å ta mitt og :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...