Saltkjelen Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Cinnamon er en svært lekker interiørfarge. Du har ikke vurdert å lage deg konturseter av begge setene du har ved å bruke sittebunnen fra sportssetene og ryggen fra komfortsetene? Personlig ville jeg ikke vært foruten knekken i øvre del av seterygg slik du har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Cinnamon er en svært lekker interiørfarge. Du har ikke vurdert å lage deg konturseter av begge setene du har ved å bruke sittebunnen fra sportssetene og ryggen fra komfortsetene? Personlig ville jeg ikke vært foruten knekken i øvre del av seterygg slik du har i dag. ja er det, har faktisk vurdert det lenge siden den knekken i ryggen er noe jeg virkelig liker med setene nå men savner den forlenget bein delen som er i sportsetene. Skal se hva det blir til driver og prøver å få tak i noe comfort seter som kan ofres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 men hvordan blir det med nappa skinnet hvis du skal bruke øver del fra comfort stoler? kan du flytte over nappa skinnet? bil det passe? og liker tanken på cinnamon du har jo sett hvor lekkert det er i min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Det vet jeg ikke enda, må nesten måle meg fram på dette. Skal se eventuelt hva som må gjøres. Ellers så er jo de setene som jeg har i bilen nå i nappa. Men mønsteret er feil. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 har du det blå/sorte interiøret i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Nei har forsatt Comfort setene i bilen enda Sportsetene blir ikke satt i før setene er farget og panel dekslet blir trekt i alcantara. Plus de ligger på lager, blir hentet imorgen og kjørt hjem så jeg får begynt på det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 8 timer siden, RemyNG skrev: Nei har forsatt Comfort setene i bilen enda Sportsetene blir ikke satt i før setene er farget og panel dekslet blir trekt i alcantara. Plus de ligger på lager, blir hentet imorgen og kjørt hjem så jeg får begynt på det okey! hvordan gjør du det med dekselet bak stolen? skal dette farges i cinnamon, trekkes i alcantara eller beholdes sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Tror det blir beholdt i sort trekkes det i alcantara blir det bare møkkete med tanke på kidsa 😂 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 49 minutter siden, RemyNG skrev: Tror det blir beholdt i sort trekkes det i alcantara blir det bare møkkete med tanke på kidsa 😂 kunne vært tøft i alcantara, men sort blir nok penest, litt kontrast blir nok bra for midtarmlene blir sort right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 jepp midtarmlenet blir svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 59 minutter siden, RemyNG skrev: jepp midtarmlenet blir svart. haha mente hele midtkonsollen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Skal du trekke dashbordet i skinn selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2016 7 timer siden, Freakshow skrev: haha mente hele midtkonsollen xD Skreiv feil, men ja midtkonsollen forblir i svart skinn tenkte jeg. Må ikke ta helt av med cinnamon fargen på alt. 😂 7 timer siden, Lassi skrev: Skal du trekke dashbordet i skinn selv? Jepp så lenge jeg ikke fant ett som er ferdig. Har fått lært meg og sy skinn i det siste så håper det går bra 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 2 timer siden, RemyNG skrev: Skreiv feil, men ja midtkonsollen forblir i svart skinn tenkte jeg. Må ikke ta helt av med cinnamon fargen på alt. 😂 Jepp så lenge jeg ikke fant ett som er ferdig. Har fått lært meg og sy skinn i det siste så håper det går bra 😁 hvis du er flink så skal du få ta mitt også Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 5 timer siden, RemyNG skrev: Skreiv feil, men ja midtkonsollen forblir i svart skinn tenkte jeg. Må ikke ta helt av med cinnamon fargen på alt. 😂 Jepp så lenge jeg ikke fant ett som er ferdig. Har fått lært meg og sy skinn i det siste så håper det går bra 😁 Du kan få lov til å ta mitt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå