Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Stadig flotte bilder her, dyktig fotograf og bra redigering!

 

Du har ikke revurdert å gjøre noe med refleksene bak og chromen på dørhåndtakene? :)

Takk for det.  :smile:

 

Når det gjelder refleksene og dørhåndtakene, så prøvde jeg med hvit tape ikke så lenge etter jeg fikk bilene. Ser greit ut på bilder, men i virkeligheten var det noe jeg ikke helt likte.

Den kromdelen ligger jo litt utenpå håndtaket, og når den fikk samme farge som håndtaket synes jeg det ble mye mer synlig. 

Og refleksene bak er innsunket i fangeren, og jeg ble ikke fortrolig med hvordan de så ut. Vey du liker de lakkert, men de irriterer ikke meg så mye lenger.  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte mine dørhåndtak bedre når de ble lakkert i bilens farge.
Vedrørende refleksene tror jeg at jeg er enig med deg i at det blir litt rart siden de er innsunket som du sier :)
Jeg tenker å prøve meg frem med mørk film over refleksene sammen med baklysene (Lamin-X smoked).
Om dette ikke fungerer er det bare å rive det vekk igjen.

Uansett, strøøøøken bil. 
Gleder meg til jeg får tatt meg tid til polering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Rå bil du har!

Får jeg spørre hva du gjorde med leddene til stabstaget foran? De orginale passer vel ikke på coiloversene? Gjorde vertfall ikke det hos meg, så jeg kjører uten atm. Skulle hatt noen som var justerbare i lengden kanskje, men litt vanskelig å få tak i tydeligvis. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil du har!

Får jeg spørre hva du gjorde med leddene til stabstaget foran? De orginale passer vel ikke på coiloversene? Gjorde vertfall ikke det hos meg, så jeg kjører uten atm. Skulle hatt noen som var justerbare i lengden kanskje, men litt vanskelig å få tak i tydeligvis. :o

Takk  :)

Nå har ikke jeg montert coiloversene selv, men det er iallfall et ledd som står vertikalt mellom demper og stabstag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen random bilder. Vasket motorrommet i våres, også vasket jeg felgene her om dagen for jeg måtte teste en ny felgshampoo, Auto Finesse Revolution.  :smile:

 

attachment.php?attachmentid=1230605&stc=

 

attachment.php?attachmentid=1230606&stc=

 

attachment.php?attachmentid=1230607&stc=

 

attachment.php?attachmentid=1230608&stc=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke produkter har du brukt i motorrommet? Ser helt nytt ut :)

Jeg brukte Meguiar's engine clean og Meguiar's engine dressing til slutt. Men jeg vet du også kan bruke andre avfettinger eller all purpose cleaners.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...