Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har fått bestilt dekk til 20" felgene, ble Michelin Pilot Super Sport som planlagt, i 255/35/20 og 295/30/20. :)

Fikk kjørt 10 mil idag på sommerdekka. Deilig med ordentlige hjul og dekk igjen. Klarte ikke vente lenger. :)

Skrevet

Kjenner den følelsen :D , BMW har fantastisk kort leveringstid på 5 serien syns jeg. Fra min ble produsert så tok det nøyaktig 2 uker til den stod ferdig registrert i Norge.

Skrevet
Kjenner den følelsen :D , BMW har fantastisk kort leveringstid på 5 serien syns jeg. Fra min ble produsert så tok det nøyaktig 2 uker til den stod ferdig registrert i Norge.

Er ikke det trykket på nybilsalg i resten av Europa så det er korte leveringstider. Vi hadde rundt 8-12 uker på Volvo før..Nå er det vel 4uker..

Skrevet

Jeg vurderte jo noe så trist som Skoda Octavia Scout med DSG i 2011 og da hadde de 9 mnd leveringstid. Da ga jeg faen i fornuften og kjøpte bil med hjertet isteden :)

Skrevet

Her må jeg følge med :) e90 du hadde var jo bare sykt clean og riktig.. Kan tenke meg at denne blir enda finere :D

Skrevet

Har bestilt 20x11 bak. Vet ikke hvor mye jeg skal si om innpresset før jeg faktisk får prøvd de, men har bestilt med litt høyere ET enn dine.

Skrevet

I dag fikk jeg hentet M performance delene som jeg hadde bestilt på Bavaria. Godt å ha de klar til bilen kommer. :)

IMG_2283kopi_zpse1f8ced1.jpg

IMG_2289kopi_zpsed0c75aa.jpg

Skrevet
Den diffusoren var jo knallfin. Mye penere enn m-sporten.

Ja, m-sport diffuseren ser vel enkel og "glatt" ut, og synes denne matt sorte M Performance diffuseren virket som et spennende alternativ til ettermarked CF diffusere som kan ha så som så passform. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...