Underground1983 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Har fått bestilt dekk til 20" felgene, ble Michelin Pilot Super Sport som planlagt, i 255/35/20 og 295/30/20. Fikk kjørt 10 mil idag på sommerdekka. Deilig med ordentlige hjul og dekk igjen. Klarte ikke vente lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Da er bilen produsert og på veg til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Kjenner den følelsen , BMW har fantastisk kort leveringstid på 5 serien syns jeg. Fra min ble produsert så tok det nøyaktig 2 uker til den stod ferdig registrert i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Kjenner den følelsen , BMW har fantastisk kort leveringstid på 5 serien syns jeg. Fra min ble produsert så tok det nøyaktig 2 uker til den stod ferdig registrert i Norge. Er ikke det trykket på nybilsalg i resten av Europa så det er korte leveringstider. Vi hadde rundt 8-12 uker på Volvo før..Nå er det vel 4uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Jeg vurderte jo noe så trist som Skoda Octavia Scout med DSG i 2011 og da hadde de 9 mnd leveringstid. Da ga jeg faen i fornuften og kjøpte bil med hjertet isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Her må jeg følge med e90 du hadde var jo bare sykt clean og riktig.. Kan tenke meg at denne blir enda finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Lov å spørre hva slags bredde og ET det er på sommerfelgene du har bestillt? Spesielt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Har bestilt 20x11 bak. Vet ikke hvor mye jeg skal si om innpresset før jeg faktisk får prøvd de, men har bestilt med litt høyere ET enn dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 I dag fikk jeg hentet M performance delene som jeg hadde bestilt på Bavaria. Godt å ha de klar til bilen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Det blir flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Liker når folk virkelig går inn for biler, så de kjøper inn deler før bilen har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Den diffusoren var jo knallfin. Mye penere enn m-sporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Dette blir spennende, skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Den diffusoren var jo knallfin. Mye penere enn m-sporten. Ja, m-sport diffuseren ser vel enkel og "glatt" ut, og synes denne matt sorte M Performance diffuseren virket som et spennende alternativ til ettermarked CF diffusere som kan ha så som så passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Er den lakkert matt sort eller er det uten lakk? Lov å spørre om prisen? har kun sett den i carbon jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå