E.H.D Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Er ikkje det vanskelig å holde det reint bak skiltet? Eller går det ann å ta det av kver gang du vasker bilen? Jo, siden det er teipet på får jeg ikke vasket bak skiltet. Fortjent Lov å spørre lm hvem som stakk av med førsteplassen. Noen fra forumet kanskje? Ja, StigJ vant med sin røde Z4 i den klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 velfortjent pokal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Nydelig! Rett og slett nydelig! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Ser meget bra ut! mye riktige modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Fortsatt flott bil dette ja, gratulerer med premiering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaOctane Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Edit. Fant ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Deilig bil! fått tilbud om mange sånne i innbytte på M3n min... Får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Da har jeg fått gjort litt mer med bilen, ingenting kosmetisk denne gang, men en understellsoppgradering. Ønsket enda mindre krenging, selv om jeg har KWV3, så da ble det bytte av stab stagene som på min allerede er litt tykkere enn standard siden jeg har m-sport. Byttet til orginalt M5 stab stag foran, dette er 26mm mot 24mm som m-sport staget er. Bak byttet jeg til M550d stab stag som er 16mm istedet for 14mm som m-sport staget er. For de som ønsker mindre krenging, så er dette en glimrende oppgradering. Virkelig en fin bil du har Lurer litt på hvordan det var å montere stagene, var det trangt? Mye demontering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Virkelig en fin bil du har Lurer litt på hvordan det var å montere stagene, var det trangt? Mye demontering? Vet ikke siden det ble gjort på verksted, de brukte ca 1 time. Foran er det sikkert litt demontering av deksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Vet ikke siden det ble gjort på verksted, de brukte ca 1 time. Foran er det sikkert litt demontering av deksler. Ok, Takk Siden min er Xdrive så sliter jeg med å finne ett nytt understell, har bare funnet senkefjærer. Derfor kunne det være en god ide å bruke samme stabstag kombinasjon som du har montert. BTW digger felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Ok, Takk Siden min er Xdrive så sliter jeg med å finne ett nytt understell, har bare funnet senkefjærer. Derfor kunne det være en god ide å bruke samme stabstag kombinasjon som du har montert. BTW digger felgene Ser du har kjøpt 550xi, antar du har funnet en uten Adaptiv Drive siden du planlegger å bytte stab stagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Ser du har kjøpt 550xi, antar du har funnet en uten Adaptiv Drive siden du planlegger å bytte stab stagene. Ja, er uten Adaptiv Drive. Prøver med fjærer først, så ser jeg hvordan det blir. Så må stabstag bli neste om det ikke hjelper merkverdig med fjærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Dette har ddu muligens svart på før, men hvor handlet du HRE felger?`=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Dette har ddu muligens svart på før, men hvor handlet du HRE felger?`=) Kjøpte de hos http://wheelsboutique.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Noen få bilder bIlder fra en tur på Haukeli i fint vær. S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå