E.H.D Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Ja, da var vårpussen 2015 unnagjort med polering og ett lag med Collinite voks, så da var det ut å ta nye bilder. Trykk på bildene for å se de i full størrelse dersom du er på PC. Fahad, M3Turbo1000, axept og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Stadig flotte bilder her, dyktig fotograf og bra redigering! Du har ikke revurdert å gjøre noe med refleksene bak og chromen på dørhåndtakene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Stadig flotte bilder her, dyktig fotograf og bra redigering! Du har ikke revurdert å gjøre noe med refleksene bak og chromen på dørhåndtakene? Takk for det. Når det gjelder refleksene og dørhåndtakene, så prøvde jeg med hvit tape ikke så lenge etter jeg fikk bilene. Ser greit ut på bilder, men i virkeligheten var det noe jeg ikke helt likte. Den kromdelen ligger jo litt utenpå håndtaket, og når den fikk samme farge som håndtaket synes jeg det ble mye mer synlig. Og refleksene bak er innsunket i fangeren, og jeg ble ikke fortrolig med hvordan de så ut. Vey du liker de lakkert, men de irriterer ikke meg så mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Jeg likte mine dørhåndtak bedre når de ble lakkert i bilens farge.Vedrørende refleksene tror jeg at jeg er enig med deg i at det blir litt rart siden de er innsunket som du sier Jeg tenker å prøve meg frem med mørk film over refleksene sammen med baklysene (Lamin-X smoked).Om dette ikke fungerer er det bare å rive det vekk igjen.Uansett, strøøøøken bil. Gleder meg til jeg får tatt meg tid til polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Jeg fikk bakrefleksene mine lakkert. De er innsunket men man legger faktisk ikke så mye merke til det når de er lakkert i bilens farge jeg ble veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 utrulig flotte bilder! den er så bra gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Jeg fikk bakrefleksene mine lakkert. De er innsunket men man legger faktisk ikke så mye merke til det når de er lakkert i bilens farge jeg ble veldig fornøyd På en mørk bil som din synes jeg det er en god løsning. Mer usikker på en lysere bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Rå bil du har! Får jeg spørre hva du gjorde med leddene til stabstaget foran? De orginale passer vel ikke på coiloversene? Gjorde vertfall ikke det hos meg, så jeg kjører uten atm. Skulle hatt noen som var justerbare i lengden kanskje, men litt vanskelig å få tak i tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Rå bil du har! Får jeg spørre hva du gjorde med leddene til stabstaget foran? De orginale passer vel ikke på coiloversene? Gjorde vertfall ikke det hos meg, så jeg kjører uten atm. Skulle hatt noen som var justerbare i lengden kanskje, men litt vanskelig å få tak i tydeligvis. Takk Nå har ikke jeg montert coiloversene selv, men det er iallfall et ledd som står vertikalt mellom demper og stabstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Utrolig flott bil, og veldig bra bilder! Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Katalogbilder det der! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Sweet ride du har der mr. Kan jeg spørre hva du ga for felgene...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Her er noen random bilder. Vasket motorrommet i våres, også vasket jeg felgene her om dagen for jeg måtte teste en ny felgshampoo, Auto Finesse Revolution. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Hvilke produkter har du brukt i motorrommet? Ser helt nytt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Hvilke produkter har du brukt i motorrommet? Ser helt nytt ut Jeg brukte Meguiar's engine clean og Meguiar's engine dressing til slutt. Men jeg vet du også kan bruke andre avfettinger eller all purpose cleaners. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå