mAZE Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Må si meg enig med Cosmo der. Trodde kanskje estoril ble fint på e34 også, men den passer ikke så bra som på feks e36 og e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Farger er vitenskap. To forskjellige biler med den samme fargen kan gi to helt forskjellige uttrykk uansett om man liker fargen eller ikke. Det handler om kontraster, refleksjon, skygger, former og linjer. I tillegg kommer hvordan man opplever objektet fargen er festet på. Jeg synes iallefall at det er utrolig så forskjellig en bilmodell kan være med med ulike farger. Generelt synes jeg at fargen bør følge bilmodellen og ikke omvendt. Jeg synes heller ikke at E34 passer intense farger. Bilen bør ha en mer diskret og sober farge. Smak & behag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 http://www.m5board.com/vbulletin/alpina ... gring.html Ta en titt her. Dakargul E34 er ikke så ille når man først gjør det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Hva med svart og krom lister da? Dette er jo en e28 men tror det hadde passet min også veldig bra, enig med Fredrik at den ikke passer intense farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 På E34 liker jeg Calypso Rot, Alpine hvit og Sort (Jet black/cosmo/diamant osv) Men tror sort kan bli litt anonymt i disse dager. Men Avus og Sepang blir nok langt fra feil, det også En Avus 540i under her. Blir jo også nydelig med M5 styling og sølvfarge på de nederste kantene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 bmw sin (karbon svart) er jo en flott farge å så når sola treffer den så kommer det frem en nydelig blå farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Lemans blå, Carbon svart, Hellrot og Alpinahvit III er flotte farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Mye fine farger her men likte veldig godt Sepang Bronze! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Det tror jeg blir nydelig sammen med hjulene du har bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå